Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sockertopp
Vi behöver nog en sele till.
Becon gillar båda (en 4th) och så har vi en Ergo Classic (folkdansbandet :wink: ) som ingen av oss jättegärna bär nån längre stund i.
Bärobjekten är en 1½-åring på snart 11 kg och en 3½-åring på knappt 12 kg.

Vad skall vi införskaffa?
(Boban tyckte jag inte riktigt om....och Becon var bättre än Angelpack. Manduca var obekväm.)

Hur är det med t.ex. Connecta? Nyare Ergo-varianter? Oh snap? Ge mig fler förslag :)
(Sambon kan ev. handla i Canada också.)
Användarens profilbild
Av April
Investera i ännu en Beco om det är den ni gillar. Jag gillar också Becon bäst! :-) Kan du inte köpa en Beco Gemeni - så kan du väl berätta för mig om hur den är? :-D

Lycka till!
Kram
Användarens profilbild
Av Sockertopp
April skrev:Investera i ännu en Beco om det är den ni gillar. Jag gillar också Becon bäst! :-) Kan du inte köpa en Beco Gemeni - så kan du väl berätta för mig om hur den är? :-D

Lycka till!
Kram
Tack för svar. Och nope. En gemini skall vi inte ha. Den kändes rätt bra men är liiiiite smalare i sitsen och dessutom vadderad vilket gör att jag inte vill ha med mig den om jag skall försöka ha liten packning ;)
Jag var och provade ett gäng igår men......näe jag vet ändå inte. Sportergon var rätt skön och tunn och så......
På den hade det nog gått att få huvudstödet att räcka till Sockerbiten men jag tror det var kört på de flesta andra.
Jag funderar vidare och hoppas på fler svar.
Användarens profilbild
Av binaem
En Boba kanske?
Den är ju både bred och hög i ryggen. Jag har inte använt den så mycket än då M känts lite liten och den varit sådär lite ny-stel i höftbältet vilket inte kännt jättebekvämt. Men jag hoppas att den ska bli mer använd på sikt

Nu såg jag att du inte gillade den när jag läste nogrannare :oops:
Användarens profilbild
Av mammagumman
Sockertopp skrev:Vi behöver nog en sele till.
Becon gillar båda (en 4th) och så har vi en Ergo Classic (folkdansbandet :wink: ) som ingen av oss jättegärna bär nån längre stund i.
Bärobjekten är en 1½-åring på snart 11 kg och en 3½-åring på knappt 12 kg.

Vad skall vi införskaffa?
(Boban tyckte jag inte riktigt om....och Becon var bättre än Angelpack. Manduca var obekväm.)

Hur är det med t.ex. Connecta? Nyare Ergo-varianter? Oh snap? Ge mig fler förslag :)
(Sambon kan ev. handla i Canada också.)
Varför inte en Beco 4th till om ni gillar den? Det bör ju gå att få tag på beg.

Nu blir jag ju himla partisk eftersom jag bär i det jag säljer men vi bär Malva absolut mest i Ergo. Vi har Boba och den tycker jag mycket om men väljer oftast Ergon pga färgen :rodna:

Såg att du provat Ergo Sport. Jag undrar vad du tyckte om den? Jag tycker den är lite för sladdrig och att axelremmarna snor sig alldeles för lätt när man ska dra upp den på ryggen. Dessutom tycker jag att huvudstödet är bättre på de andra Ergosarna.

För att inte verka såååå partisk måsta jag också berätta att jag fick lufta min snygga Colibri MT i brun manschester med rosa ullpanel i helgen :loving:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?