- mån sep 27, 2010 14:41
Man skulle inte kunna få tjuvkika på ditt mönster, Ketronya? Pliiiis
När jag nu hittat "spets" som U skulle kunna tänka sig att bära....
solängel skrev:Ketronya skrev:Ja, nu är det ju försent för att prenumerera också.solängel skrev:Jag tror inte det, alla mönster kommer att finnas att köpa seperat men just Legolas var ju en "gift" till de som prenumererade, så här står det om Legolas på bloggen: "This pattern is not available for individual sale; it is my gift to subscribers only."emindy skrev:Ja, den är fin, men jag tror inte jag orkar en sånsolängel skrev:Jag vill sticka en Legolas, men går det inte att få tag på mönstret på något annat sätt än genom att prenumerera på Lord of the ring's collection? $45 känns lite mycket för ett mönster... ja, jag vet att man får flera, men det är bara Legolas som intresserar mig nu. Nån som vet?Jag vill göra evenstar shawl någon gång![]()
Inte för att det hjälper dig, men ändå![]()
Jag skulle vilja göra Legolas i Manos wool classica, det som jag repade upp Us halsduk i. Det skulle bli grymt snyggt, riktiga höstfärger. Ingen annan som skulle kunna hjälpa mig? Ketronya, du som har koll på LOTR, du vet inte det går att köpa bara legolasmönstret?
Edit: Du vet inte om det går att köpa bara legolasmönstret? skulle det ju vara. Det är så jobbigt att hinna få med alla ord när M sitter i ett annat rum och ropar...
Med lite tur släpper hon det kanske till försäljning senare...Lite knepigt känns det ändå att skriva mönster och sälja, men bara i begränsat antal?
Borde hon inte vilja ha så många prenumeranter som möjligt, liksom? Attans.