Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sofin
Innan Minna föddes visste jag ju att jag ville bära omkring henne i bärsjalen, köpte en Lovey Duds trikåsjal som bara är såååå snygg :D

De senaste veckorna vägrar hon sova någon annan stans än i sjalen dagtid, så jag köpte en Didymos Jim också för den avlastar lite bättre. Blandade känslor är det, supergosigt med bebis i sjalen hela dagarna men min rygg protesterar lite.

Och nu kommer jag på mig att gång på gång på gång gå in i Säljes-avdelningen här på sjalbarn. Samt Googla namn och modeller på bärsjalar halva dagarna. Jag kan lista säkert 5 nya sjalar som jag verkligen, verkligen behöver. Jag lovar, jag har asbra argument! :loving:

Alltså, att det var såååå lätt att bli sjalgalen? :D :Hahaa: :whut:

PS. Om det är nån som bara RÅKAR ha en Girasol Amitola till övers så bara MÅÅÅÅÅSTE jag ha den :D DS.
Användarens profilbild
Av sofin
Tråkigt bara att jag inte planerat att ha mer än två barn.. fast ännu mer anledning att passa på att köpa alla de där fina sjalarna nu, eller hur?

Eller så får jag helt enkelt försöka få till en trea också, haha!
Användarens profilbild
Av Mårbacka
sofin skrev:Tråkigt bara att jag inte planerat att ha mer än två barn.. fast ännu mer anledning att passa på att köpa alla de där fina sjalarna nu, eller hur?

Absolut anledning att köpa allt nu, bärtiden är ju så kort! Kanske en anledning till att många här inne har fler barn än genomsnittet... :babysits: :tumup:
Användarens profilbild
Av KaIi
Lika bra att köpa på sig... tänker också att det kan vara bra att ha för trean när den kommer någon gång.
Jag har en Girasol men ingen Amitola dock.
Dom är galet snygga! :app:
Användarens profilbild
Av UWO
sofin skrev:Tråkigt bara att jag inte planerat att ha mer än två barn.. fast ännu mer anledning att passa på att köpa alla de där fina sjalarna nu, eller hur?

Nu tar vi det lilla lugna! Man kan inte gå omkring och försöka vara sjalgalning om man inte planerar att göra båda dessa saker! :this:

FÖRST köper man på sig, SEN skaffar man en till så man får köpa på sig lite mer! :mrgreen: :tumup:

:Hahaa:
Användarens profilbild
Av UWO
Mårbacka skrev:

Absolut anledning att köpa allt nu, bärtiden är ju så kort! Kanske en anledning till att många här inne har fler barn än genomsnittet... :babysits: :tumup:
Nu förstår jag inte alls hur du menar! :hmm: :floet2:
Användarens profilbild
Av Mårbacka
UWO skrev:
Mårbacka skrev:

Nu förstår jag inte alls hur du menar! :hmm: :floet2:
:D
Användarens profilbild
Av emelie
hehe, jag tänkte minsann att jag köper en trikåsjal och när den inte funkar längre, då får det va...
eller ok... en vävd sjal då, han gillar ju att bäras... ok, två... tre... ok en ergo. och en beco. och en meitai... vadå? bara en ringsjal, det går ju inte...

nu är de så stora så det blir bara ergon sporadiskt, tex vid sjukdom. men ja, vi har alla varit där. :lol: 8)
Av sjaltokan
sofin skrev: PS. Om det är nån som bara RÅKAR ha en Girasol Amitola till övers så bara MÅÅÅÅÅSTE jag ha den :D DS.
jag hade en men den har flyttat vidare :rodna:
Användarens profilbild
Av sofin
thowida skrev:
sofin skrev: PS. Om det är nån som bara RÅKAR ha en Girasol Amitola till övers så bara MÅÅÅÅÅSTE jag ha den :D DS.
jag hade en men den har flyttat vidare :rodna:
:ooops:
Användarens profilbild
Av loppatoppa
:roll: Förstår inte alls......

Har 5 barn, men tyvärr inte kommit in i sjalarnas värld förrän nu med sista. Trodde inte man behövde så många olika, men det gör man :D
Har nog bosatt sig en 15 olika sjalar o selar här sista 1,5 året :loving:

(o idag märkte jag definitivt varför jag föredrar sjal/sele istället för vagn! Var på loppis m D i vagn istället för på ryggen som jag brukar)

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?