Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mimpen
Shuna76 skrev:
mimpen skrev:*pust* En helt galen mängd bindor är färdigsydda. Bilder finns i min blogg, jag orkar inte lägga hit dem också :)
http://mimpen.blogspot.com/2010/09/helt ... indor.html
:app: Idag kom de! Superfina! Man kan då verkligen inte se att du är nybörjare :siishah:
:rodna: Man kan väl säga som så, det skulle nog gå fortare och bli mer perfekt om jag var mer van. Jag kommer på småsaker som kan förbättras emellanåt. Men det duger nog ändå tycker jag :lol:

Kul att du gillade dem. Men jag hoppas du slipper använda dem :Hahaa:
Användarens profilbild
Av Jenny med Emiliten
Vad snälla ni är :heart:

Mönster, ehrm, jag tror jag byter varenda gång jag syr nya. Det är inte alltid förbättringar och då måste man gå tillbaka sen. Det finns mer bilder och babbel på bloggen förresten.
Användarens profilbild
Av mimpen
Silverros skrev:Någon som behöver lite spillbitar av rosa pul, blå fuskmocka, vit coolmax? Jag är inte så värst bra på att klippa ut mina blöjmönster och får stora bitar över..
(eller så klipper jag små jack i blöjmönstret jag precis klippt ut eftersom jag är klumpig)

:siishah:
Jag, jag! :eld:
Användarens profilbild
Av mimpen
Silverros skrev:Haha..men det gör du ju inte..

Men du kan ju sätta in en symbolisk summa till mitt konto och hjälpa till å sponsra mina pul-tygs-köp :) Så får du mer spillbitar sen :wink:
Det gör jag gärna! Eller så syr jag en blöja åt baffo eller en binda åt dig?
Användarens profilbild
Av Trulsamin
Silverros skrev:Jag delar spillbitarna åt er, annbom och mimpen :tumup:

Kan posta imorgon bara jag får adressen annbom? :loving:
Jag med ;) Fast jag kan vänta och se om du får mer spill i framtiden... Eller byta lite med dig sen kanske ;) Har sambeställt massa fuskmocka som jag väntar på :)
Av annbom
Silverros skrev:Jag är en av de där lyckliga som inte använder bindor.. för jag har ingen mens! Annars hade jag ju hängt i den här tråden mer er :wink:

Har p-stav som sitter i tre årsperioder och då uteblir alla blödningar.. :siishah: :app:
Ganska smart.. men lite ledsamt att inte få hänga i denna tråd med er.
Stackars dig som inte får använda tygbindor, men du kanske kan låtsas at du har mens i alla fall så du också får använda de, :mrgreen:
Användarens profilbild
Av Jenny med Emiliten
Silverros skrev:Jag är en av de där lyckliga som inte använder bindor.. för jag har ingen mens! Annars hade jag ju hängt i den här tråden mer er :wink:

Har p-stav som sitter i tre årsperioder och då uteblir alla blödningar.. :siishah: :app:
Ganska smart.. men lite ledsamt att inte få hänga i denna tråd med er.
Därför är menskopp inte ett alternativ för mig! :mrgreen:
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 54
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?