Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad tycker ni om denna? (skala 1-5, där 5 = högst)

1
Inga röster
0%
2
Inga röster
0%
3
1
33%
4
1
33%
5
1
33%
Användarens profilbild
Av Anso
Vad tycker du om denna? Motivera gärna ditt svar,
så att vi andra vet om den är värd att köpas.
Av FiaLisa
Beco BWD får en trea av mig. Trots att det har funnits en Ergo OG i hushållet och det numera finns en Ergo NG har jag aldrig provat dem så jag har ingen annan sele att jämföra med.

Så här tycker jag:
+: Många vackra färger och mönster att välja på.
+: Det går att ha den fastspänd på sig när man inte använder den eftersom det finns band att fästa upp ryggdelen och axelbanden med.
+: Skönt att slippa knyta 5 meter sjal när marken är blöt av regn och snö.

-: Svindyr!
-: Avlastar inte på långa vägar lika bra som en sjal.
-: För liten förvaringspåse. Jag önskar att förvaringspåsen avskaffades. Jag har ingen lust att betala för en förvaringspåse jag inte använder.
-: Knepigt att justera axelbanden när barnet sitter i selen.

?: Tunt dekortyg. Jag undrar hur lång tid det tar innan det går sönder av slitage.

(Kommentar av Anso:
FiaLisa och Kate på Tinytots kom fram till att FiaLisas sele var gjord i ett tyg som nu har utgått och därför medföljde en tygpåse till selen utöver den i plast som följer med BWD-modellen på BECO. Det var den extra tygpåsen som var för liten enligt FiaLisa.
Och så raderar jag den diskussionen ur den här omröstningstråden. :D )
Av FiaLisa
Nu måste jag göra ett tillägg här trots att den har utgått.

Nu har jag burit även ett litet barn och nu tycker jag att den är något bättre i avlastning men den klår inte sjal. :wink: Alltså, det är enklare att bära ett litet barn bekvämt i denna sele. Det säger väl sig själv att det inte är lika tungt men min slutsats är alltså att denna sele inte är så bra till ett stort barn (typ 2½-3 år).

Maken var positiv för han tyckte inte att den skaver på höfterna som Ergon gör.

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?