Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Nadja
Dorotea skrev:Jag stickar och stickar... börjar närma mig chart B och kan inte låta bli att göra en liten egen justering av mönstret :floet2: Det var inte så värst komplicerat att sticka på engelska när allt kommer omkring! :D
eller hur? Själv har jag kommit till det stadiet att jag inte klarar att sticka annat än efter just engelska mönster. Märkligt det där.
Av Ponyo
Nadja skrev:
Dorotea skrev:Jag stickar och stickar... börjar närma mig chart B och kan inte låta bli att göra en liten egen justering av mönstret :floet2: Det var inte så värst komplicerat att sticka på engelska när allt kommer omkring! :D
eller hur? Själv har jag kommit till det stadiet att jag inte klarar att sticka annat än efter just engelska mönster. Märkligt det där.
Engelska är bäst, svenska mönster förkortar för mycket.
Användarens profilbild
Av Nadja
Bubbi skrev:
Nadja skrev:
Eller som garnstudios mönster där dom dels förkortar, dels glömmer både punkt och radbrytning och sen i slutet av den kilometerlånga meningen lägger till "... och samtidigt som du gör det ska du...." :hopmad:
Av Ponyo
Nadja skrev:
Bubbi skrev:
Nadja skrev:
Eller som garnstudios mönster där dom dels förkortar, dels glömmer både punkt och radbrytning och sen i slutet av den kilometerlånga meningen lägger till "... och samtidigt som du gör det ska du...." :hopmad:
Ja, blä. Det har jag också varit med om. :lol:
Nadja skrev:
Haha, samma här, jag var så rädd för att börja sticka på engelska, nu är det det enda jag gör nästan :D
ellla skrev:
Ketronya skrev:HJÄLP!!!

Jag har hittat små äckliga larver i min garnkorg, pälsängrar, inte så många men ändå...

Jag har läst om rödcederträ och olja, någon som provat det och vet om det funkar? Jag har inte möjlighet att frysa in allt mitt garn, bor i studentlägenhet med jätteliten frys och känner inte att vi har råd att slänga en massa mat.... Kan någon ge mig råd, jag vet inte riktigt vad jag ska göra.... :( :cry:
Släpp ut alla du ser, eller döda dem om du är på det humöret. Förpacka i plast kanske kan du prova att värma garnet i ugnen som nån föreslog? Förvara det sen i täta plastlådor.
Gjort, jag dödade dom med mintu... Jag kunde faktiskt bara hitta två levande, så jag vet inte om det var så illa....
Användarens profilbild
Av ellla
Ketronya skrev:
ellla skrev:
Ketronya skrev:HJÄLP!!!

Jag har hittat små äckliga larver i min garnkorg, pälsängrar, inte så många men ändå...

Jag har läst om rödcederträ och olja, någon som provat det och vet om det funkar? Jag har inte möjlighet att frysa in allt mitt garn, bor i studentlägenhet med jätteliten frys och känner inte att vi har råd att slänga en massa mat.... Kan någon ge mig råd, jag vet inte riktigt vad jag ska göra.... :( :cry:
Släpp ut alla du ser, eller döda dem om du är på det humöret. Förpacka i plast kanske kan du prova att värma garnet i ugnen som nån föreslog? Förvara det sen i täta plastlådor.
Gjort, jag dödade dom med mintu... Jag kunde faktiskt bara hitta två levande, så jag vet inte om det var så illa....
Vilket snällt slut för dem! :D
Användarens profilbild
Av Moson
Bubbi skrev:Nu har jag ziplockat alla mina garner. :vågen:
Har inte så mycket när allt kommer kring.
Jag med, jag hade visst inte heller så mycket.
Användarens profilbild
Av ellla
Moson skrev:
Åh, det skulle man ju kunna göra! Jag ska göra en garninventering och sortera så då kanske jag ska förpacka också!
Av Ponyo
ellla skrev:
Moson skrev:
Åh, det skulle man ju kunna göra! Jag ska göra en garninventering och sortera så då kanske jag ska förpacka också!
Och nu lär det inte bli trassel heller :D
Användarens profilbild
Av MuuM
Bubbi skrev:
ellla skrev:
Moson skrev:
Nä, men det är inte lika snyggt som när de ligger framme. :-(
Av Ponyo
MuuM skrev:
Bubbi skrev:
ellla skrev:
Moson skrev:
Nä, men det är inte lika snyggt som när de ligger framme. :-(
:(
Användarens profilbild
Av Fryle
Men om man paketerar alla garner kan man ju inte rota runt, kombinera och känna efter :? Jag har mina i Ikea-papplådor i ett skåp. (och några i påsar bredvid skåpet, som uppenbart är för litet :hide: ) Inte ett dugg mal- och ängersäkert, men lättrotat. Jag har funderat på att skaffa någorlunda genomskinliga plastlådor som kan stängas ordentligt.
Av Ponyo
Fryle skrev:Men om man paketerar alla garner kan man ju inte rota runt, kombinera och känna efter :? Jag har mina i Ikea-papplådor i ett skåp. (och några i påsar bredvid skåpet, som uppenbart är för litet :hide: ) Inte ett dugg mal- och ängersäkert, men lättrotat. Jag har funderat på att skaffa någorlunda genomskinliga plastlådor som kan stängas ordentligt.
Jag fick bara plats med ett nystan per påse (jag köpte supersmå ziplockpåsar), så det blir bra översikt.
  • 1
  • 199
  • 200
  • 201
  • 202
  • 203
  • 289
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?