Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

så här är det.. jag har en jag känner son just fått barn, barnet är förtidigt född och föddes för 3 månader sedan nu väger barnet 5 kg..
jag har tjatat på henne att hon ska skaffa sjal..

så, nu har hon bestämmt ATT hon vill ha en, så sa hon till mig:
- bestäm du bara den inte är RÖD och inga ringar.. och hjälp mig köpa..

men vilken ska jag ta till henne!!!!?????? hjälp!!!
Användarens profilbild
Av Tinalqua
En trikå är bäst till en liten bebis tycker jag...sen finns det ju många olika trikåsjalar också
Användarens profilbild
Av naimiez
Babyprofssen på Backaplan har ju Tricot Slen som jag tycker är jättebra! Många roliga färger också.
Användarens profilbild
Av verre
jo, jag tänkte också på en trikå, men så tänkte jag.. då måste hon ju snart köpa en nu... visst KAN man bära i trikå, men det blir ju lite svajigt efter ett par månader, men så tänkte jag på att han är ju egentigen just född och då skulle hon kunna ha den ett bra tag...

men ni tycker trikå då, hmmm...
Av Aelia
trikå, såååå mysigt, sino gillar jag bäst
Användarens profilbild
Av sanna73
En stadig trikå kan hon ju ha ganska länge, tex Babu, den breda modellen, men nya marimekko och Mameco är väl också ganska stadiga :hmm:
Användarens profilbild
Av svas
En Calin Bleu Gauze kanske? Den är ju lite tunnare än vanlig vävd och rätt lätt att knyta.
Användarens profilbild
Av Scharlott
Säger som flera sagt innan mig - helt klart en trikåsjal som förstasjal till en sådan liten bebis :heart: Det finns många bra trikåsjalar. Vilken som är bäst är mycket en smakfråga 8) Tipsa henne om att välja en i en färg hon tycker om :wink:
Användarens profilbild
Av verre
vad tror ni om babybundler??

någon som har den eller har erfarenhet av den??
Användarens profilbild
Av Scharlott
verre skrev:vad tror ni om babybundler??

någon som har den eller har erfarenhet av den??
Har burit Jesper i BabyBundler och trivdes jättebra med den sjalen. I min mening är Babu av de mest stadiga trikåsjalarna - avlastar bra. När Jesper var en liten pyttebebis trivdes vi bäst med den smalare Babun (modell "slim"). Finns även en bred BabyBundler (70 cm bred) - i och med att den är så bred så kan man använda den även till lite större barn. En av de få trikåsjalar som jag även kan tänka mig att använda till ryggknyt (har burit på ryggen själv i bred Babu). Dock kan man uppleva det som mycket tyg i en bred BabyBundler, speciellt till en pyttebebis. Förmodar det är en smakfråga vilken av de två Babu som man föredrar.

Just nu bor vår Babu "slim" Blåbär hos min svägerska som fick barn i april :heart:

Elden Ring offers a vast and versatile range of bu[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?