Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av kamalot
Nadja skrev:
kamalot skrev:Hej! Bild
men HÄJJ! Äre inte kamalot från sks? :siishah:
Jorå, jag tänkte att den vinkande smileyn vore en fin ledtråd :fnissa:
Användarens profilbild
Av Nadja
kamalot skrev:
Nadja skrev:
ja men vad vet jaaaag...? det kanske är kutym att vinka hysteriskt här på sjalbarn... :mrgreen:
Så, är det du som ska lära mig att knyta sjal? Har nog köpt min första sjal ikväll... på blocket. En trikåsjal. Tricot Sling - kan den hetat så?
Användarens profilbild
Av kamalot
Nadja skrev:
kamalot skrev:
Nadja skrev:
ja men vad vet jaaaag...? det kanske är kutym att vinka hysteriskt här på sjalbarn... :mrgreen:
Så, är det du som ska lära mig att knyta sjal? Har nog köpt min första sjal ikväll... på blocket. En trikåsjal. Tricot Sling - kan den hetat så?
Tricot Slen? (och hej chicaboom!)
Av EliJo
Nämen ser man på, växjöfolk :vågen: :app: Vad trevligt! :D

Jag bor en bit utanför v-ö och det finns några sjalare till i trakten, vi kanske ska se till att få till en träff då!? Och avklara initieringsriten (= fika) :D
Användarens profilbild
Av Nadja
kamalot skrev:
Nadja skrev:
helt otroligt vad min dator är kass på att stava, menade såklaaaaart Tricot Slen och inget annat :rodna:
EliJo skrev:Nämen ser man på, växjöfolk :vågen: :app: Vad trevligt! :D

Jag bor en bit utanför v-ö och det finns några sjalare till i trakten, vi kanske ska se till att få till en träff då!? Och avklara initieringsriten (= fika) :D
Oh så skoj! Fika och praktisk knytkunskap? :app:
Av EliJo
Nadja skrev:
kamalot skrev:
Nadja skrev:
helt otroligt vad min dator är kass på att stava, menade såklaaaaart Tricot Slen och inget annat :rodna:
EliJo skrev:Nämen ser man på, växjöfolk :vågen: :app: Vad trevligt! :D

Oh så skoj! Fika och praktisk knytkunskap? :app:
Vi kan knyta lite också :lol:
Jag puffar upp Växjö-träff-tråden, så får vi se vad vi får till :D
Användarens profilbild
Av jullan
Välkommen! Det behövs verkligen fler sjalmammor här i Växjö! :vågen:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?