Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av girasol
Om en månad åker vi till Indonesien, ska vara där i nästan 6 månader med vår lille son som är sex månader när vi åker och nästan ett år när vi kommer hem. Behöver en bra sele eller liknande att bära honom i då det ofta är alldeles för trångt och dåliga vägar för att ha vagn. Har haft en sino men den har jag knappt använt, tyckte tyvärr att det blev för jobbigt att knyta den så jag vill ha någon som är smidig och enkel att sätta på. Behöver någon som inte blir för varm och som funkar för mig som har besvär med rygg och nacke. Har kollat runt lite och undrar om ergo, beco, manduca eller mei tai kanske vore något för mig? Är 1.67 och väger 60kg. Vilken tror ni passar bäst? Eller finns det någon annan ni kan rekommendera? Är helt lost så jag hoppas verkligen att det finns någon som kan hjälpa mig.
Användarens profilbild
Av diddeldi
girasol skrev:Beco eller mei tai, vad bra för de tycker jag har sett finast ut när jag har kollat lite, men vet inte vilken av dem...
det är ganska mycket en smaksak, om man föredrar att knyta eller föredrar spännen. det finns inget rätt eller fel :wink:
Användarens profilbild
Av diddeldi
girasol skrev:Vilket som funkar för mig bara det går smidigt att sätta på den. :D Vilken skulle du rekommendera? Det skiljer ju ganska mycket i pris.
ja alltså, lite smidigare tycker jag det är med sele. och beco butterfly 2 är väldigt enkel att få upp barnet på ryggen i. fast folk tycker ju olika, om du bor i närheten av göteborg får du gärna komma in och prova.
Av girasol
Tack vad snällt men jag bor i Stockholm. Har lite problem med rygg och nacke, vilken tror du avlastar bäst? Provade en Babybjörn synergy i morse, hade den på mig till tvättstugan och jag fick såååå ont, känner fortfarande av det fast jag hade den så kort stund :( . Men den går ju inte att jämföra med en ergonomiskbärsele förstås.
Av sjaltokan
girasol skrev:Tack vad snällt men jag bor i Stockholm. Har lite problem med rygg och nacke, vilken tror du avlastar bäst? Provade en Babybjörn synergy i morse, hade den på mig till tvättstugan och jag fick såååå ont, känner fortfarande av det fast jag hade den så kort stund :( . Men den går ju inte att jämföra med en ergonomiskbärsele förstås.
Åk till någon av återförsäljarna (se annonser till höger) och prova så får du ju en som fungerar för dig. :tumup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?