Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Maddemoa
Visst fanns det någon sele där man kunde knäppa in själva sittdelen för att ha barnet framåtvänd?
Lånade ut både sjal och Mt till en mamma förra veckan men hennes bebis vägrar vara vänd mot henne varesig på mage eller rygg. Hon bara skriker.
Användarens profilbild
Av mari_tres
Hur stor är bebisen? Har hon provat att bära på höften eller sittande vagga?
Jag vet att du frågar om sele men jag tänkte att om det är en av alla de där faserna som bebisen går igenom så kanske det funkar om en vecka eller så, och då är det onödigt (ska jag säga... :roll: :lol: ) att köpa på sig en sele.
Användarens profilbild
Av Maddemoa
mari_tres skrev:Hur stor är bebisen? Har hon provat att bära på höften eller sittande vagga?
Jag vet att du frågar om sele men jag tänkte att om det är en av alla de där faserna som bebisen går igenom så kanske det funkar om en vecka eller så, och då är det onödigt (ska jag säga... :roll: :lol: ) att köpa på sig en sele.
Bebisen är 4 mån. Hon har bara en babybjörn just nu så att köpa en sele där man kan bära på alla möjliga sätt känns som en bra ide om hon ändå ska köpa.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?