Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av tussilago
wow vad snygg! och vad kul att killen gillade den och inte bara ville ha en plastig köpevariant istället :) det ger hopp åt en mamma som har en pojk som än så länge nöjer sig med tomma trådrullar, vispar och småstenar ;)
Användarens profilbild
Av Asereht
Smart! Jag måste visa detta för min grabb. Kanske han vill pyssla ihop en sån med mig. :)
Av Wilda77
Åh vilken bra idé! :vågen:
Och din var ju supersnygg!!! :love:

Hur som helst så har jag också gjort en till sonen nu,
men det är kvar lite pyssel med den innan jag tar foto och visar!

Fler som gjort eller ska göra?
Vill gärna se bildbevis!
Användarens profilbild
Av frida
Kanonfin!! :tumup:
Hade ingen koll på vad Bakugan var men efter googlande har jag nu förstått att det bara är en tidsfråga innan de vill hem till Martin. Så ska njuta så länge bara Bionicles och galna legomonster bekämpar varandra :lol:
Användarens profilbild
Av Trulsamin
Vänta bara ytterligare några år tills pojkarna börjar vilja spela warhammer och ska börja samla på det och måla och klistra osv ;)

Ibland känner jag mig bra ensam i hobbyn, som det ser ut så är det jag och så är det våra 10 killvänner som spelar Warhammer :P Så över lag så känner jag mig lite småensam i mitt nörderi ;)
Användarens profilbild
Av lilla j
Trulsamin:
Åh gud, det ger mig minnen! Jag var ihop med en kille som spelade warhammer för hundra år sen, det var nästan plågsamt. Hahaha. Fast jag skulle nog tycka att det var roligt att sitta och måla gubbarna, men själva spelandet överlåter jag till andra ;) Hoppas faktiskt att min lilla skitunge väljer att lägga sina pengar på andra saker ;)
Användarens profilbild
Av Trulsamin
lilla j skrev:Trulsamin:
Åh gud, det ger mig minnen! Jag var ihop med en kille som spelade warhammer för hundra år sen, det var nästan plågsamt. Hahaha. Fast jag skulle nog tycka att det var roligt att sitta och måla gubbarna, men själva spelandet överlåter jag till andra ;) Hoppas faktiskt att min lilla skitunge väljer att lägga sina pengar på andra saker ;)
Jag är nog en ärkenörd av högsta klass :rodna: Men jag måste ju erkänna att jag målar mer än jag spelar även om jag tycker det är himla kul att spela själv... Köpte en woodelfarmé till mig själv bara för att jag ville måla den :rodna:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?