Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Nadja
Hej kära sjalbarn.se

I några år har jag nu hört folk säga att dom ska köpa sjal men att dom "inte ska bli sånna där sjalmammor". Men det är precis vad jag vill bli!

Idag på jobbet kom det in en himla trevlig sjalmamma med sovande sjalbarn bärandes av sjalmormor - och det såg något så vida pass härligt ut att jag nu VET att jag ska fixa mig en sjal och joina sekten. För... det finns plats för en till va? :rodna:

Väntar mitt andra barn och har en tös som är 7år, som aldrig gjorde annat än åkte vagn. Nu ska det minsann både åkas och bäras!

Vad vill jag ha sagt? Inte jättemycket, mer än att säga hej och att jag kommer irra runt här lite och dammsuga forumet/sajten på tips och trix.

Tjipp!
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
här finns plats för många fler, välkommen :hello: :heart:
Användarens profilbild
Av rithelo
:hello:
Och undrar vad de menar egentligen? :hmm: För jag tror inte att det går att undvika att bli en sjalmamma när de har en sjal och är en mamma.... :mitvit:
:lol:
Användarens profilbild
Av Annika E
Välkommen! :blomster:
Av sjaltokan
:fnissa:
För mig innebär sjalmamma en mamma som bär i sjal men jag kanske kan förstå vad folk menar med sjalmammor, för i alla fall jag bedriver ett delvis annorlunda föräldraskap än ""mainstream"

Välkommen hit :heart: här finns alltid plats för fler.
Användarens profilbild
Av camsch
Jag skulle inte heller bli en "sån där" sjalmamma... Men det har jag nog blivit ändå, och GLAD är jag för det :vågen:

Välkommen i "sekten" :lol:
Användarens profilbild
Av visslan
Hehe, ja, vad är de för konstiga människor "de där sjalmammorna" som vill ha sina barn nära sig hela tiden? Jättekonstigt! :Hahaa:

Välkommen till sekten! Du kan hämta ditt förkläde där i hörnet och så kör vi initiationsriten om en liten stund. :tumup:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?