Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jenn79
Dorotea: Vilken kul och annorlunda bröllopsalbum :vågen: :app: :love: Det är ursnyggt!
Av Elisa
Jag tassar för inspiration. Mina pyssliga barn har börjat och jag hjälper till. Vi ramlade in i en Panduroaffär för en vecka sen...
Av dora
jenn79 skrev:
dora skrev:för alla digiscrappare så finns det freebies att hämta hos mig nu :vågen: jag tänkte göra ett försök med *t for me designs* och göra lite templates, wordarts och annat smått och gott :D först ut är en template som finns att ladda ner hos mig. http://coffeeandtforme.blogspot.com/ :tumup:

Bild

kram kram
:vågen: :app:
tack *hjärta* ny template, n02 finns på bloggen nu! :-)
Av dora
yihoooo!!! på min blogg ---> http://coffeeandtforme.blogspot.com/ finns nu mitt allra allra första digikit!!! jag har varit sååå nyfiken på det här med digidesigning och har experimenterat mig fram natt och dag! :lol: nu är jag äntligen klar. det är bara för skojs skull och jag är ingen designer. men eftersom det är min födelsedag idag (hurra!!!) så tänkte jag dela med mig av paketen till er :wink: snälla, hör av er om något inte funkar eller om ni har några frågor!!

en liten preview!
kram och enjoy!

Bild

oh, just det! det är svenska wordarts med!!

Bild
Av FruFrid
dora: Du gör jättesnygga digigrejer! Blir nästan sugen på att testa... men jag tror jag ska hålla mig till papper... iaf till dess att förrådet börjar krympa.

Ska börja en kurs på http://www.bigpicturescrapbooking.com/ idag och hoppas det får igång skapandet.
Av dora
FruFrid skrev:dora: Du gör jättesnygga digigrejer! Blir nästan sugen på att testa... men jag tror jag ska hålla mig till papper... iaf till dess att förrådet börjar krympa.

Ska börja en kurs på http://www.bigpicturescrapbooking.com/ idag och hoppas det får igång skapandet.
tack. å så kul med kursen! hejja! tror absolut det får igång kreativiteten! hejja! :app: :vågen:
Användarens profilbild
Av Annika E
Jag började ju med scrapbooking i januari 2001, men nu i januari i år så hade jag inte scrappat på flera månader och inte mycket alls de senaste 2 åren, så jag sålde alla mina pysselprylar i ett gigantiskt paket. Men nu har jag bestämt mig för att börja igen. :) Inväntar bara ett paket cardstock sen kan jag köra igång. Om jag nu får tid, energi och inspiration... :wink:

Dora: så fina digisaker du gör! Gillar dina "papper"! Jag har digiscrappat lite med, men det är inte lika avkopplande, men det har definitivt sina fördelar.
Användarens profilbild
Av jenn79
Dora: Jag måste kika mer på din blogg :app:

AnnikaE: jag har funderat på att sälja allt mitt oxå :o Men ja, det har inte blivit av. Jag hoppas att jag ska komma igång nu under hösten med framför allt Amandas album och göra klart Simons första året bok. Sen får vi se vart dte leder :)
Användarens profilbild
Av Annika E
jenn79 skrev:Dora: Jag måste kika mer på din blogg :app:

AnnikaE: jag har funderat på att sälja allt mitt oxå :o Men ja, det har inte blivit av. Jag hoppas att jag ska komma igång nu under hösten med framför allt Amandas album och göra klart Simons första året bok. Sen får vi se vart dte leder :)
Ja, min kreativitet började avta när det blev mer och mer poppis med scrapbooking och fler och fler superduktiga dök upp... Och så blev jag med i ett DT för en butik och det var nog dödsstöten.... Hämtade mig aldrig efter det. Prestationsångest... Jag är sån att jag vill vara bland de "bästa" annars är det inte kul... :roll: *suck* Måste försöka sluta jämföra mig med andra och bara scrappa för att det är kul och avkopplande! Och det är ju faktiskt jätteskoj att bläddra i alla album! :vågen:
Användarens profilbild
Av Snurrfian
Åh jag kanske ska ta och sätta mig någon dag, jag har fyllt på med massor av saker nu i sommar.. :rodna: Jag har även hittat en text som jag vill använda på något sätt... Kliche så det skriker om det men från Mama Mia, En solkatt i en bur... Den slog mig stenhårt i hjärtat nu när skolan drog igång igen och det helt plötsligt märktes hur stor dottern har blivit. :cry: :love: Så nu har jag en LO fördig i huvudet, jag ska bara hitta rätt kort till den... :whut:
Användarens profilbild
Av jenn79
Annika E skrev:
jenn79 skrev:Dora: Jag måste kika mer på din blogg :app:

Ja, min kreativitet började avta när det blev mer och mer poppis med scrapbooking och fler och fler superduktiga dök upp... Och så blev jag med i ett DT för en butik och det var nog dödsstöten.... Hämtade mig aldrig efter det. Prestationsångest... Jag är sån att jag vill vara bland de "bästa" annars är det inte kul... :roll: *suck* Måste försöka sluta jämföra mig med andra och bara scrappa för att det är kul och avkopplande! Och det är ju faktiskt jätteskoj att bläddra i alla album! :vågen:
Ja, det är jättekul att bläddra, barnen gillar det oxå :vågen:

och jag känner igen det där med prestationsångesten :?
Användarens profilbild
Av jenn79
Snurrfian skrev:Åh jag kanske ska ta och sätta mig någon dag, jag har fyllt på med massor av saker nu i sommar.. :rodna: Jag har även hittat en text som jag vill använda på något sätt... Kliche så det skriker om det men från Mama Mia, En solkatt i en bur... Den slog mig stenhårt i hjärtat nu när skolan drog igång igen och det helt plötsligt märktes hur stor dottern har blivit. :cry: :love: Så nu har jag en LO fördig i huvudet, jag ska bara hitta rätt kort till den... :whut:
Vad kul :)
Du får visa den sen :vågen:
Användarens profilbild
Av Annika E
Snurrfian: Du måste visa det färdiga resultatet sen!

Idag kom mina cardstock! Yay! Så nu ska jag leta upp fotona från förra sommarens Kolmårdenbesök. Ikväll ska det scrappas! :vågen:
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Tassar lite i tråden... 8)

Fick hem en hel packe foton igår så nu är jag suuuupersugen att scrappa! :vågen:
(hoppas lite tid till det ges under helgen... :roll: )
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 24
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?