Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helene
Jag ska sy ett bärskydd (så fort bäbisen är ute och jag har tid och ork) men funderar lite på hur jag ska sätta fast det.
Jag kommer inte att bära på ryggen så jag tänkte inte ha långa band som man knyter fast utan funderar på om det skulle funka att sy fast såna där "knäpp-fästen" (typ såna som brukar vara på nyckelband typ... vad heter det???) i varje hörn och kanske i mitten så man enkelt kan knäppa upp en sida när man går in i butiker osv.
Jag kommer ju garanterat bara att ha EN vinterkappa så jag behöver ju inte sy fästen i flera jackor. (men det går ju också) Tänkte sätta fästena typ vid axlarna och en bit in i jackan så den går över skyddet en bit.
Kan ju vara rätt smidigt att det sitter fast i jackan så att den inte blåser upp, det går ju inte att stänga den ändå.

Sydde ett bärskydd till min gamla vinterkappa som jag sydde fast i ena sidan och fäste med kardborre i andra sidan (tänkte först sätta likadan dragkejda som det var i kappan men jag hittad ingen som passade.)

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?