Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Droppen skrev:
June skrev:
Droppen skrev:
June skrev:
Droppen skrev:
Hallon skrev:Kan man få en ny recension nu, kanske? Hur har den funkat i sommar?
Om man skulle skaffa en nu, skulle man kunna ha användning för den i höst, eller är det lika bra att skaffa något vintrigt?
Edit: Jag ser att de har några S till reapris. :mrgreen: Kan det passa en typisk 38:a tror du?
:hide: vågar knappt säga att jag bara använt den ett par ggr. Upptäckte att mina Houdini powerhoudis var så extremt töjbara att Mio fick platsunder dem, en Powerhoudi är det ultimata plagget ever så det kan ingen annan fleece slå!
Funderade då på att sälja den men bestämde mig för att behålla den till hösten och se om jag kommer trivas med den till ryggbärning istället.
Det är väldigt tjock fleece och blir riktigt varm så den funkar även när det är rätt kallt alltså. Storleksmässigt tror jag du behöver M, tyvärr. Jag är också stl 38 på överkroppen och har M. Men vill du så mäter jag gärna åt dig?

Ja det är bra med fuskpolo el halsduk till.
Var köper man en powerhoudi, den verkar ju bra att ha?
tex addnature.se :D men de är inte gratis...
Verkligen inte, hur är de i storleken? Ursäkta att jag kapar tråden lite.
normala. men som sagt väääldigt töjbara och flexibla. jag bor i såna hela vinterhalvåret. som en andra hud.
Men du Droppen -du kan väl inte knô in Mio under houdinin på ryggen, eller? :hmm:
Hallon skrev:
Droppen skrev:
June skrev:
Droppen skrev:
June skrev:
Droppen skrev:
Hallon skrev:Kan man få en ny recension nu, kanske? Hur har den funkat i sommar?
Om man skulle skaffa en nu, skulle man kunna ha användning för den i höst, eller är det lika bra att skaffa något vintrigt?
Edit: Jag ser att de har några S till reapris. :mrgreen: Kan det passa en typisk 38:a tror du?
:hide: vågar knappt säga att jag bara använt den ett par ggr. Upptäckte att mina Houdini powerhoudis var så extremt töjbara att Mio fick platsunder dem, en Powerhoudi är det ultimata plagget ever så det kan ingen annan fleece slå!
Funderade då på att sälja den men bestämde mig för att behålla den till hösten och se om jag kommer trivas med den till ryggbärning istället.
Det är väldigt tjock fleece och blir riktigt varm så den funkar även när det är rätt kallt alltså. Storleksmässigt tror jag du behöver M, tyvärr. Jag är också stl 38 på överkroppen och har M. Men vill du så mäter jag gärna åt dig?

Ja det är bra med fuskpolo el halsduk till.
Var köper man en powerhoudi, den verkar ju bra att ha?
tex addnature.se :D men de är inte gratis...
Verkligen inte, hur är de i storleken? Ursäkta att jag kapar tråden lite.
normala. men som sagt väääldigt töjbara och flexibla. jag bor i såna hela vinterhalvåret. som en andra hud.
Men du Droppen -du kan väl inte knô in Mio under houdinin på ryggen, eller? :hmm:
nä, precis. det är därför jag behållt cali calon ändå för att jag oftast bär på ryggen nu. men i våras var det mest mage som gällde.
Användarens profilbild
Av June
Ms Morrison skrev:Får jag fråga vilken strl du tog Droppen? Dregglar lite över den där purple rain :mums:
Precis den jag sitter och tittar på jag också.
June skrev:
Ms Morrison skrev:Får jag fråga vilken strl du tog Droppen? Dregglar lite över den där purple rain :mums:
Precis den jag sitter och tittar på jag också.
Vi har tydligen samma smak vi tre (alla ägare av en tweet :loving: )
Droppen skrev:
Jag har medium. Purple Rain? Måste kolla!
hittar ingen purple rain? :hmm:
Droppen skrev:
Droppen skrev:
Nu tror jag att det handlar om Houdini... :wink:
Hallon skrev:
Droppen skrev:
Droppen skrev:
:Hahaa: :tumup:
Droppen skrev:
Hallon skrev:
Droppen skrev:
Droppen skrev:
:Hahaa: Glömde visst skriva det :oops: Har du M i Houdinin också?
Ms Morrison skrev:
Droppen skrev:
Hallon skrev:
Droppen skrev:
Droppen skrev:
japp!
Droppen skrev:
Ms Morrison skrev:
Droppen skrev:
Hallon skrev:
Droppen skrev:
Droppen skrev:
japp!
Har ni sett det här i produktbeskrivningen
Naturligtvis är bärkomforten precis lika hög som tidigare!
:Hahaa:
Det är ett bärplagg :tumup:
Nu har jag beställt herrmodellen av Cali calo till maken. Spännande. Själv har jag just skaffat en MaM Upgrade men är ögd på en Cali calo också. Stillade mig...

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?