Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av maimiti
Anso skrev:Maimiti:
Aha, de kanske nappade på ditt förslag då!
Den är som sagt rätt kaxig med oranga (stavas det så?) sömmar.
Du kanske kan prova en vid tillfälle och se om den passar dig bättre?
Vem vet, eller så hade de redan den varianten i åtanke? Den som lever kanske får veta?
Jag provar den gärna när tillfälle ges, saken är bara den att jag sällan befinner mig i Värmland. Åker du söderöver lite då och då kanske?
Användarens profilbild
Av Anso
maimiti skrev: Jag provar den gärna när tillfälle ges, saken är bara den att jag sällan befinner mig i Värmland. Åker du söderöver lite då och då kanske?
Senast jag var söder om Linköping var -95 då jag bodde i Halmstad. :D
Du är så välkommen om du åker förbi Karlstad. Ska i och för sig åka till Göteborg om någon/några veckor.
Användarens profilbild
Av maimiti
Anso skrev:
maimiti skrev: Jag provar den gärna när tillfälle ges, saken är bara den att jag sällan befinner mig i Värmland. Åker du söderöver lite då och då kanske?
Senast jag var söder om Linköping var -95 då jag bodde i Halmstad. :D
Du är så välkommen om du åker förbi Karlstad. Ska i och för sig åka till Göteborg om någon/några veckor.
Karlsdad... Vi åker till dalarna typ en gång om året och då tar vi vägen via Filipstad, men vi har redan gjort vår årliga tur :wink: Göteborg är ju lite närmare så det känns inte blodigt att åka dit en extra tur...
Användarens profilbild
Av AnKa
Anso skrev:
AnKa skrev: Ringon är en mkt bra ringsjal av god kvalitet och den sitter bra.
Men den är ju inte diagonalvävd och jag tror faktiskt att det är det allra bekvämaste. Så det är därför jag snöat in på BBsling.
Men har ni inte sett den här som har legat och smugit på Gallerisidan ett tag?
Bild

Jag har fått äran att prova en Ringo Denim som faktiskt är diagonalstretchig och därmed ett litet snäpp skönare att bära i en den vanliga Ringon.
Rackarns snygg är den också, möööörkt blå.
Jag och min man har haft den vanliga Ringon i knappt ett år och den har använts flitigt av oss bägge. I början kanske jag var lite skeptisk till fickan på den men tycker nu att den är jättebra att ha diverse saker (den rymmer en hel del om man vill........
Fy på dig Anso, där fick jag ju något mer att tänka på. Jag måste nog maila Ulla och fråga :wink:
Jag har tänkt på att sy själv i denim med gula sömmar och bronsringar men dragit mig för det eftersom jag var rädd att min favoritvikning skulle bli allt för tjock at sy i med vanlig maskin.
Användarens profilbild
Av Anso
AnKa skrev: JFy på dig Anso, där fick jag ju något mer att tänka på. Jag måste nog maila Ulla och fråga :wink:
Jag har tänkt på att sy själv i denim med gula sömmar och bronsringar men dragit mig för det eftersom jag var rädd att min favoritvikning skulle bli allt för tjock att sy i med vanlig maskin.

Hm, lite tjockt är det nog allt för min vanliga skruttmaskin att ta sig igenom ett rätt kraftigt denimtyg i flera lager.

Ring eller åk du till Ulla och kläm på dem! :D :D
Visst är det roligt med flera alternativ att välja på? :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?