Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
jazoo skrev:Aaaah! Sådana behöver jag ju!belinda skrev:Till gångstigar i gräs (enstaka stenar lite utspritt med gräs runt). Så här (fast de jag har gjutit är alltså kvadratiska för att passa med vanliga trädgårdsplattor som jag har, jag tänkte varva lite):jazoo skrev:Tjusigt! Jag gillar speciellt geccoödlan.
Själv har jag bland annat gjutit kvadratiska tramstenar, med rabarbermönster, blev fantastiskt bra!
vad är det? jag såg nån blogg där nån gjort trampstenar, men vad har man dem till alltså?
MammaTess skrev:Men oh det lilla barnet i löven....och grodan..och...."Allting finns på eBay" var det någon som sjöng... Sök på "mould" eller "mold" och "concrete", kanske med "latex" också. Det var lite skillnad på kvalitet på de olika formarna märkte vi när vi gjöt...
Var hittar man såna här fina formar?
ellla skrev:Åh vilka fina!!!Mja... Jag är visserligen klar med dem, men nu vill min kompis låna dem. Hon ska göra en omgång till sig själv och så vet jag att hon redan har fått beställningar från flera kompisar som ville ha figurer i present... Så, jag hoppas att få tillbaka dem själv senare i höst så att jag hinner gjuta lite julklappar. Varje gjutning ska ju härda i någon vecka och det är lite söligt att göra så stora mängder, så vi håller mest till utomhus, vilket begränsar antalet dagar att starta på... Så, det blir lite ledtid mellan gångerna.
Det här måste jag visa sambon!!
Ni kanske kan tänka er att hyra ut formarna??
Kaja skrev:Ja om man vill köpa 3kg för 79:- istället för 25kg för 65:- i närmsta byggvaruhus,puppan skrev:Åh vad fint!Det är som att vispa sockerkaks-smet, fast i storformat. Jag har gjort det utomhus, men jag gjorde ju rätt så mycket. Täck över ordentlig innan bara (jag sparar alla gamla vaxdukar och har som pysseldukar).![]()
Jag är också sugen på att gjuta i betong, är det svårt?
Går det att göra inne i lägenhet?
Jag skulle vilja göra hjärtan i olika storlekar och skriva något på dem.
Jag tror att Panduro har i typ 1-kilosförpackningar om man nu inte gör av med en säck. Dyrare såklart, men kanske mer praktiskt.
Sia skrev: Ja om man vill köpa 3kg för 79:- istället för 25kg för 65:- i närmsta byggvaruhus,Förlåt men
men man kanske inte har nåt val om man inte har möjlighet att frakta en så tung säck.
Boadicea skrev:Vore kanske nåt, jag tänkte iallafall kika efter den där geckoformen vid tillfällemari_tres skrev:Kanske vi ska köpa en säck och ha gjutardag i S-vall nåt framöver...?Sia skrev: Ja om man vill köpa 3kg för 79:- istället för 25kg för 65:- i närmsta byggvaruhus,Förlåt men
men man kanske inte har nåt val om man inte har möjlighet att frakta en så tung säck.Snacka om skillnad i pris
![]()
mari_tres skrev:Jag köpte 20 kilo för 29 spänn på BauhausSia skrev: Ja om man vill köpa 3kg för 79:- istället för 25kg för 65:- i närmsta byggvaruhus,Förlåt men
men man kanske inte har nåt val om man inte har möjlighet att frakta en så tung säck.Snacka om skillnad i pris
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?