Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zmurfan
Den var snygg! Både tyget och modellen.
Användarens profilbild
Av Sassi
Imponerad av kassen men mest imponerad av dig Mimpen, HUR hinner du? Sitter uppe på nätterna? Vet ju att du har "liten bebis" ! Skulle själv vilja sy men får inte till tiden! Vad skall man göra avkall på?
Användarens profilbild
Av mimpen
Sassi skrev:Imponerad av kassen men mest imponerad av dig Mimpen, HUR hinner du? Sitter uppe på nätterna? Vet ju att du har "liten bebis" ! Skulle själv vilja sy men får inte till tiden! Vad skall man göra avkall på?
Jag har antagligen världens mest tålmodiga man? Och så syr jag när jag är hemma med bara bäbisen (jag har en väldigt praktisk bäbis!), och på kvällarna så klart. Det kan bli lite sent emellanåt, vilket det måste bli SLUT på nu när vardagen kommer tillbaka. Klippa och stryka och sånt brukar gå bra att göra med storflickorna, bara jag rör mig och pratar så är de nöjda :roll:

Vad man ger avkall på?! Tja, städning? :oops:
Användarens profilbild
Av Fina
:app: Jättefin! Jag önskar att det hade gått att sy med min bebis, men det gjorde det inte. När Edda var liten gick det hur bra som helst. Men de är ju olika, bebisarna. :heart:
Jag tycker att du kan ta en 200 för väskan.

Kram!
Användarens profilbild
Av Annika E
mimpen skrev:
Annika E skrev:Men hu så snygg!! :siishah: :love: :love: :love: På såna där kan du tjäna storkovan! :app:
Tror du? :rodna:
Absolut! :app:
Användarens profilbild
Av Annika E
mimpen skrev:Vad ska man sätta för pris på en sån väska? Jag har en potentiell köpare?! :shock:
250kr
Användarens profilbild
Av jazoo
Supersnygg!!! Dragkedjan och fickan var juliksom pricken över i:t, bra jobbat!
Användarens profilbild
Av Moson
Åhh den var fin :love:

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?