Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av sjaltokan
Jag har ju bara ägt nya smala zaror och de har varit mjuka och goa från start, du har jag köpt en zara ev ny och den är ju jättestel :? jag vet att det är tjockare än de smala men hur lång tid måste jag kämpa innan den är mjuk och go? :cry:
Senast redigerad av sjaltokan den fre aug 13, 2010 15:29, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av June
Oj, min nya zara caffe var mjuk och skön redan från början. Kändes även tunnare än andra sjalar jag provat. Så olika det kan vara.
Användarens profilbild
Av homeinheart
Jag vet inte. Det var problemen jag har haft med min Zara. Zaran var så fantastik vackra men jag kunde inte gosa in den. Jag behover annonon person att göra det för mig :lol:
Av sjaltokan
Nu kan jag svara er, efter en veckas användande med en pyttis (dvs omknytande av sjal sisådär 25 ggr/dygn samt ungefär 8-10 timmars bärande/dygn) börjar den äntligen mjukna och jag kan börja välja någon av mina andra vackra sjalar :lol:
Användarens profilbild
Av June
Vad bra! :D
Användarens profilbild
Av June
Tänkte uppdatera lite jag med. Tvättade min Zara för första gången och även om jag strök sjalen ordentligt tycker jag att den känns väldigt sträv, inte alls så mjuk som den kändes när jag fick den.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?