- lör aug 21, 2010 20:53
I DID IT! Är så stolt över mig själv att jag lyckades få ihop en jacka med blixtlås, här kommer bilder;

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
zmurfan skrev:Läcker som sjutton var den!
MammaTess skrev:Kan jag, kan du!abselut!
Sen måste jag fråga, visst känner du Anna C med Loa?
norkmedoo skrev:Ja men visst, och hon har nämt ditt namn nån gång hade jag fått för mig, och se det var rätt!MammaTess skrev:Kan jag, kan du!abselut!
Sen måste jag fråga, visst känner du Anna C med Loa?... hm, jobbar ni ihop?
MammaTess skrev:ja just det! det var väl i samband med att hon skaffade sjal och hittade in hit (en kort stund), vi pratade nog om det dånorkmedoo skrev:Ja men visst, och hon har nämt ditt namn nån gång hade jag fått för mig, och se det var rätt!MammaTess skrev:Kan jag, kan du!abselut!
Sen måste jag fråga, visst känner du Anna C med Loa?... hm, jobbar ni ihop?
MammaTess skrev:Sjalsamtal absolut,jag har ju burit en hel del på jobbet och det var så vi kom in på Sjalbarn och dig*ler* det verkar som att alla vägar leder till Sjalbarnmånga i a f
MammaTess skrev:TRäffar du henne så hälsa, jag ser henne inte förrän om 1,5 vecka...då börjar jag jobba igen efter föräldraledighetenkanske imorgon, kanske, då hälsar jag![]()
One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?