Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sami
Så låt oss inte klandra dem som icke äro upplysta. De vandra i mörkret av sin tid :wink:

Vi vet... våra barn blir trygga... på vårt dagis är de övertygade om att våra barn är som de är för att de har tankat trygghet i sjalen och har fått upptäcka världen i sin egen takt...
Användarens profilbild
Av Clärchen
Elin J skrev:Konstig inställning. Min dotter var ett sjalbarn redan när hon föddes. Det är inget jag gjort henne till :P
:iagree: Fast ifråga om mina söner ;)
Användarens profilbild
Av Monique29
Blixa skrev:Vilken nedrans surmule :evil: Trist med folk som alltid måste komma med negativa kommentarer till människor som har gjort val de uppenbarligen är mycket nöjda med.

Låter bra att andra på förskolan inte verkar lika anti närhet till barnen.
:iagree:
Av Christer Romson Lande
Tväråna skrev:Det sorgligast är väl att hon inte har fattat att barn mår bra och blir trygga av närhet. Och att de är egna individer och inte alls bara "vad man gör de till".
Jag tycker att hon hade rätt. Barnen blir det man gör dem till: trygga av närhet (som att bäras) och otrygga av distans (som att läggas i vagn i stället för att bäras). CosyTess, Hälsa gärna dagisfröken det från mig!
Användarens profilbild
Av Clärchen
Christer Romson skrev:
Tväråna skrev:Det sorgligast är väl att hon inte har fattat att barn mår bra och blir trygga av närhet. Och att de är egna individer och inte alls bara "vad man gör de till".
Jag tycker att hon hade rätt. Barnen blir det man gör dem till: trygga av närhet (som att bäras) och otrygga av distans (som att läggas i vagn i stället för att bäras). CosyTess, Hälsa gärna dagisfröken det från mig!
Du är så klok! Hade velat säga det när vi sågs irl :oops:
Användarens profilbild
Av asa
Suck ja. det finns för många såna gammelmodiga tankar kvar...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?