Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av MammaTess
Jag såg något så coolt idag på bussen, en mamma hade en regnponcho, men framsidan var liksom så lång att den hängde över vagnen som ett regnskydd till den och så fanns där ett liten genomskinligt fönster till barnet att titta ut igenom. Så smart, men var fegis och vågade inte fråga vart hon köpt det.

Men kan det var svårt att sy tror ni? Jag har redan en regnponcho, vågar man slakta den....

Eller några andra tips på hur man syr ett regnskydd ( trodde inte vi var i behov av ett sådant men efter skyfallen idag har jag ändrat åsikt)
Av Svala
MammaTess skrev:Jag såg något så coolt idag på bussen, en mamma hade en regnponcho, men framsidan var liksom så lång att den hängde över vagnen som ett regnskydd till den och så fanns där ett liten genomskinligt fönster till barnet att titta ut igenom. Så smart, men var fegis och vågade inte fråga vart hon köpt det.

Men kan det var svårt att sy tror ni? Jag har redan en regnponcho, vågar man slakta den....

Eller några andra tips på hur man syr ett regnskydd ( trodde inte vi var i behov av ett sådant men efter skyfallen idag har jag ändrat åsikt)
Jag vill också veta!
Förresten tycker jag absolut att du ska prova att sy! Det låter väldigt mysigt (om än lite opraktiskt emellanåt, men om min dotter skulle sitta under regnskydd skulle hon helt klart föredra ett som mamma också är under).

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?