Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av ellla
Jag har haft en sydag med en kompis. Pojkarna fick roa sig själva var det tänkt, men i praktiken roade sig de över två år sig själva,de andra ville sy med mammorna :?
Lite blev gjort i alla fall!
Bild
en ny MT exempelvis!!! Tyget har jag bytt till mig av Jemmah och panelen är från Åhlens. Tre gånger har jag sprättat och sytt om, men tillsist blev den som jag tänkt mig!!!
Användarens profilbild
Av Jason
Den blev ju jättefin! :tumup: Jag sprättade också om min flera gånger innan den blev som den skulle.
Användarens profilbild
Av ellla
Det var mest var remmarna skulle sitta som blev fel. Och sen när jag gjort om ett par gånger så hade jag satt i ena bandet åt fel håll. Då höll den på att läggas ut i "ge bort" tråden, men jag tog ett djupt andetag och fixade!

Ganska nöjd är jag faktiskt! Jag hade velat ha ugglorna från Olssons på andra sidan, men sambon vill så gärna ha en enfärgad sida för han använder bara den säger han...
Användarens profilbild
Av Jemmah
ellla skrev:Det var mest var remmarna skulle sitta som blev fel. Och sen när jag gjort om ett par gånger så hade jag satt i ena bandet åt fel håll. Då höll den på att läggas ut i "ge bort" tråden, men jag tog ett djupt andetag och fixade!

Ganska nöjd är jag faktiskt! Jag hade velat ha ugglorna från Olssons på andra sidan, men sambon vill så gärna ha en enfärgad sida för han använder bara den säger han...
:hmm: Utom på bilden då? :lol:

Jättefin :vågen: Perfekt att tyget fick bli en MT till slut!
Användarens profilbild
Av ellla
Jemmah skrev:
ellla skrev:Det var mest var remmarna skulle sitta som blev fel. Och sen när jag gjort om ett par gånger så hade jag satt i ena bandet åt fel håll. Då höll den på att läggas ut i "ge bort" tråden, men jag tog ett djupt andetag och fixade!

:hmm: Utom på bilden då? :lol:

Jättefin :vågen: Perfekt att tyget fick bli en MT till slut!
Jamen exakt! Det var väldigt viktigt innan kan jag säga... :D

Det är superbra! våra MTs har en tendens att bli kvar hos andra bärsugna för det är lättare än sjal ju. Dessutom funkar det att bära i för både mig och S utan att ställa m den!

Tack snällla Jemmah för det färdigklippta tyget! Annars hade det aldrig blivit nån.
Av leonie
Jättefin! Jag håller också på att sy en egen mt, men hur lätt är det med en tvåmånaders på armen liksom! :whut:
Användarens profilbild
Av ellla
leonie skrev:Jättefin! Jag håller också på att sy en egen mt, men hur lätt är det med en tvåmånaders på armen liksom! :whut:
När de sover!!!
Av leonie
ellla skrev:
leonie skrev:Jättefin! Jag håller också på att sy en egen mt, men hur lätt är det med en tvåmånaders på armen liksom! :whut:
När de sover!!!
Fast min sover inte speciellt mycket på dagarna, och på nätterna vill ju jag också sova... nåja, det ordnar sig nog snart... :)

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?