Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Matilda
Bär just nu omkring lilltjejen i framåvänd i sinon. Hon stortrivs verkligen. Hon sitter helst på det hållet när hon är vaken och idag lyckades jag alltså få ner henne i buddha ställning på ett bra sätt. Nu kan jag alltså göra mig av med min BB *skönt*
Av Tooka
Förlåt , menar inte att förstöra din glädje över att få göra dig av med BB :wink: men tillverkarna av sino rekommenderar inte att man bär sitt barn framåtvänt i sinon :roll: . Jag försökte också och tyckte det var svårt att få till så jag skrev till dem och frågade och fick till svar att jag absolut inte skulle bära frammåt i sinon.. :?
Av Matilda
Ok, då får vi väl bara göra det i nödfall då :D
Av Tooka
Eller skriv till dem du med och fråga varför lite mer exakt, för om det funkar för er så kanske.. :roll:
Användarens profilbild
Av Mammut
Men...buddha funkar väl, det är väl framåtvänd med hängande ben som inte är bra...?? Eller har jag fattat fel då?? :hide:
Användarens profilbild
Av Auroratiger
Mammut skrev:Men...buddha funkar väl, det är väl framåtvänd med hängande ben som inte är bra...?? Eller har jag fattat fel då?? :hide:
Trodde jag med... (Har provat buddha ett par gånger men jag tycker mest det blir så fasligt tungt och otympligt, även om lillkillen gillar det.)

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?