Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av kattilainen
Nu är det så att jag har haft väldigt tur och vunnit lite pengar :D . Jag tänkte att jag ska unna mig en riktigt fin och vacker sjal, mest troligt en vävd men vilken ska jag välja egentligen?

Vilken är eran drömsjal eller drömsele? Bifoga gärna en bild då jag är värdelös på sjalmärken. Om ni vet får ni gärna berätta var de finns att köpa också :tumup:
Av sjaltokan
Vad gillar du då? Färger? Mönster?

Jag skulle köpa en blandmaterialsjal, med siden eller chasmere eller något annat lite mer lyxigt.

Didymos har ju mycket kul, natibaby har gjort några lite udda också.
Användarens profilbild
Av HannaGerda
min drömsjal är en didymos pfau.

Just denna är färgad av ägaren och jag har ingen aning om vart de går att köpa (Ebay antar jag) om jag visste skulle jag köpa en.

Bild

ajusste.. tack internet där jag lånade bilden.
Av sjaltokan
HannaGerda skrev:min drömsjal är en didymos pfau.
De finns titt som tätt på ebay men går oftast dyrt, hur lång vill du ha så kan jag åtminstone tipsa om jag ser ngn
Användarens profilbild
Av HannaGerda
thowida skrev:
De finns titt som tätt på ebay men går oftast dyrt, hur lång vill du ha så kan jag åtminstone tipsa om jag ser ngn
Vad brukar dom gå för (jag har verkligen egentingen ingenting över i min sjalkassa men...) jag känner för en 4.2 faktist. Knyta ryggsäck med.. eller 4.6 som är min standart. Och gud vad underbar du är, min sjalidol :love: :)
Av sjaltokan
HannaGerda skrev:
thowida skrev:
Vad brukar dom gå för (jag har verkligen egentingen ingenting över i min sjalkassa men...) jag känner för en 4.2 faktist. Knyta ryggsäck med.. eller 4.6 som är min standart. Och gud vad underbar du är, min sjalidol :love: :)
Helt ärligt ingen egentligen aning eftersom jag tycker de är så fula :hide:
Användarens profilbild
Av HannaGerda
thowida skrev:
HannaGerda skrev:
thowida skrev:
Helt ärligt ingen egentligen aning eftersom jag tycker de är så fula :hide:
:whut: Kan man tycka dom är fula ojojoj :)

För att återgå till tråden då det inte haglar in förslag så skulle jag kanske också köpa någon ur ellevills one of a kind - sortiment (om det nu finns några kvar där?)

Bild
Användarens profilbild
Av kattilainen
HannaGerda: Oj, oj Ellevill-sjalarna var verkligen vackra :love: Vet du vilka som säljer dom?
Användarens profilbild
Av visslan
kattilainen skrev:HannaGerda: Oj, oj Ellevill-sjalarna var verkligen vackra :love: Vet du vilka som säljer dom?
Det gör de själva kl 20:00 idag (http://www.ellevill.com/).

Annars finns ju standardsortimentet hos Kokobello och MammaBarn, se annonser här till höger--->
Användarens profilbild
Av HannaGerda
visslan skrev:
kattilainen skrev:HannaGerda: Oj, oj Ellevill-sjalarna var verkligen vackra :love: Vet du vilka som säljer dom?

Annars finns ju standardsortimentet hos Kokobello och MammaBarn, se annonser här till höger--->
Jag gissar att man får vara ltie på hugget om man skulle vilja ha någon av dem eller?
Av sjaltokan
HannaGerda skrev:
visslan skrev:

Jag gissar att man får vara ltie på hugget om man skulle vilja ha någon av dem eller?
Japp de brukar gå riktigt fort.
Användarens profilbild
Av visslan
HannaGerda skrev:
visslan skrev:

Jo. Spana in redan nu vilken du kan tänkas vilja ha, behåll den sidan uppe och F5:a när klockan närmar sig 20:00. Eventuellt kan det vara smart att skapa ett konto i förväg också. Det är mitt bästa tips efter erfarenhet från liknande släpp. :tumup:
Användarens profilbild
Av HannaGerda
visslan skrev:
HannaGerda skrev:
visslan skrev:

Jo. Spana in redan nu vilken du kan tänkas vilja ha, behåll den sidan uppe och F5:a när klockan närmar sig 20:00. Eventuellt kan det vara smart att skapa ett konto i förväg också. Det är mitt bästa tips efter erfarenhet från liknande släpp. :tumup:
Hmm "vill ha" är inte samma sak som "har råd" tyvärr :D Men det vore väldigt kul att ha en helt exklusiv sjal... får väl göra som hon i GDS och väva mig en egen, även om det lär ta ett par tusen år :)
Användarens profilbild
Av visslan
HannaGerda skrev:
Hmm "vill ha" är inte samma sak som "har råd" tyvärr :D Men det vore väldigt kul att ha en helt exklusiv sjal... får väl göra som hon i GDS och väva mig en egen, även om det lär ta ett par tusen år :)
Ja, det vore min dröm också. :love:
Av sjaltokan
visslan skrev:
HannaGerda skrev:
visslan skrev:

Jag tycker det är synd att man inte får se bättre bilder på regnbågssjalarna :evil:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?