Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Aelia
Lin skrev:
Anso skrev:
svas skrev:
anna m skrev:och på måndag ska jag få ett pyttelitet embryo inpetat i livmodern...
:vågen:
:vågen: :vågen:
:eld: :vågen: :D

Håller med övriga om att man självklart har en plats att fylla här även när man inte bär längre! Och i övrigt så är myspromenader på helgerna att rekommendera. :loving:
:eld: :iagree:
Av anna m
Tack för alla :vågen: och :eld:
Användarens profilbild
Av Bina
Klart du skall vara kvar :D
Användarens profilbild
Av thanisa
anna m skrev: och på måndag ska jag få ett pyttelitet embryo inpetat i livmodern...
Vad spännande! Lycka till! Jag hoppas att det kommer gå bra för er. Vet du om man förbereder fet för en som inte har någon menscykel? Min storasyster har fått klartecken av läkarna att få prova att sätta tillbaks en blastocyt nu. (Du och jag skrev samtidigt på allvarligt sjuka vuxna inne på aff när hon blev sjuk och under hennes stamcellstransplanationstid)

Jag hoppas du stannar kvar här även om du inte sjalar dina barn nu. Du skriver många tänkvärda inlägg och jag skulel sakna dig om du inte skrev här.
Av anna m
thanisa skrev:
anna m skrev: och på måndag ska jag få ett pyttelitet embryo inpetat i livmodern...
Vad spännande! Lycka till! Jag hoppas att det kommer gå bra för er. Vet du om man förbereder fet för en som inte har någon menscykel? Min storasyster har fått klartecken av läkarna att få prova att sätta tillbaks en blastocyt nu. (Du och jag skrev samtidigt på allvarligt sjuka vuxna inne på aff när hon blev sjuk och under hennes stamcellstransplanationstid)

Jag hoppas du stannar kvar här även om du inte sjalar dina barn nu. Du skriver många tänkvärda inlägg och jag skulel sakna dig om du inte skrev här.
Aha! jag tittar in där då och då... vid behov. Hur är det med din syster?
Jag antar att de gör så som de gjort med mig den här gången: Höga doser med östrogen och sen progesteronstöd tre dagar innan insättning och sen om man blir gravid måste man fortsätta med hormonstödet fram till v 10 då moderkakan är bildad. Östrogenet är väl ok för det är i tablettform men progesteronet är tre vagitorier om dagen :( Jag valde stimulerad cykel för att det går att styra upp vilken dag man vill göra det på men hade jag vetat att jag skulle vara tvungen att fortsätta så länge så vetesjutton... Jag har ju en normal menscykel.
Användarens profilbild
Av thanisa
Det har gått bra för min syster. Bättre än vad man kunnat förvänta sig. Nu är hon ju som vanligt, jobbar, tränar, reser mm. De sviterna hon har efter all behandling är ju att håret har inte kommit tillbaks så mycket. Det är mycket tunnare än förut. Sen satte ju behandlingen henne i ett förtida klimakterie så hon får äta hormontabletter redan för att kroppen ska må bra. Det är väl det hon haft jobbigast med att inse att det inte alls är säkert att de kommer kunna få barn då adoption inte är så lätt att bli godkänd för efter man haft leukemi. Nu på tre års kontrollen så tyckte i varje fall hennes hematologer att risken för att en graviditet skulle orsaka ett återfall var liten så deras 11 embryo ska äntligen få komma till användning. Jag hoppas att det kommer lyckas men det känns som om det är så mycket som ska stämma så det känns verkligen som om det hade varit ett mirakel om mina barn hade kunnat få en kusin.

Gud vad jag hoppas att dina barn kan få ett syskon till. Jag håller tummarna för att allt går väl med upptining och att det sen fäster och graviditeten fortlöper normalt. Jobbigt med så mycket sprutor, men vad gör man inte för att kunna ha möjlighet för ett sådant underverk som ett barn är.
Användarens profilbild
Av mica
anna m skrev:och på måndag ska jag få ett pyttelitet embryo inpetat i livmodern...
ojoj! grattis o lycka till
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?