Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av carro83
Jag känner två stycken nu som ska ha barn! En om 8-9 veckor och den andra om 2-3 veckor!
Den som ska ha om 8-9 veckor ska få en pojke och har två pojkar sedan tidigare! Beräknas väga 3700-4500 vid födseln om hon går full tid...BM tror hon ska få redan om ca 5 veckor då bebis ligger så långt ner!
Hon som ska ha om 2-3 veckor vet jag inte vad som ska få men hon har två flickor sen tidigare!
Frågan är vilken storlek jag ska sy i...tänkte sy litet sett av något slag till båda!
Vilken storlek vill man ha i till tredje barnet??
Jag ger dessa present då vi fick mycket av båda när vår kille föddes!
Användarens profilbild
Av Cinnamon
Det enklaste är nog att fråga! "Om jag skulle sy nåt till ditt barn, vilken storlek har du glesast av?"

Annars skulle jag säga strl 62/68.
Användarens profilbild
Av carro83
Cinnamon skrev:Det enklaste är nog att fråga! "Om jag skulle sy nåt till ditt barn, vilken storlek har du glesast av?"

Annars skulle jag säga strl 62/68.

Det är absolut lättast att göra så! Det har du helt rätt i! :lol: Är för trött för att tänka! :tumup:
Användarens profilbild
Av Fryle
Jag gör helst saker i storlek 74/80, innan dess växer barnen så fort. Min erfarenhet är att denna storlek är den första de kan ha lite längre tid.

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?