- tis aug 10, 2010 19:03
Droppen skrev:Men du Droppen -du kan väl inte knô in Mio under houdinin på ryggen, eller?June skrev:normala. men som sagt väääldigt töjbara och flexibla. jag bor i såna hela vinterhalvåret. som en andra hud.Droppen skrev:Verkligen inte, hur är de i storleken? Ursäkta att jag kapar tråden lite.June skrev:tex addnature.seDroppen skrev:Var köper man en powerhoudi, den verkar ju bra att ha?Hallon skrev:Kan man få en ny recension nu, kanske? Hur har den funkat i sommar?
Om man skulle skaffa en nu, skulle man kunna ha användning för den i höst, eller är det lika bra att skaffa något vintrigt?
Edit: Jag ser att de har några S till reapris.Kan det passa en typisk 38:a tror du?
vågar knappt säga att jag bara använt den ett par ggr. Upptäckte att mina Houdini powerhoudis var så extremt töjbara att Mio fick platsunder dem, en Powerhoudi är det ultimata plagget ever så det kan ingen annan fleece slå!
Funderade då på att sälja den men bestämde mig för att behålla den till hösten och se om jag kommer trivas med den till ryggbärning istället.
Det är väldigt tjock fleece och blir riktigt varm så den funkar även när det är rätt kallt alltså. Storleksmässigt tror jag du behöver M, tyvärr. Jag är också stl 38 på överkroppen och har M. Men vill du så mäter jag gärna åt dig?
Ja det är bra med fuskpolo el halsduk till.men de är inte gratis...

E feb-05, M mars-08, S okt-09