Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av MammaTess
Jag har fått en beställning på prematurkläder i storlek ca 50, vad ska man tänka på när det gäller just kläder till dessa små bebisar?

Tips någon?
Användarens profilbild
Av MOE
Det allra viktigaste är att det inte är några skavande sömmar. Antingen syr du ner sömsmånen eller så syr du med flatlockssöm eller syr ihop styckena omlott. Inga sömmar i ryggen och gärna omlottöppning så man inte behöver trä över huvudet.

Vad mysigt att få sy såna minikläder!
Av petwol
Av de mönster jag sett som är till prematurer har ingen haft knäppning i grenen, vet inte varför dock :hmm: Finns säkert någon bra anledning till det.

Annars är det väl mest sömmarna som tidigare nämnts.
Användarens profilbild
Av MOE
petwol skrev:Av de mönster jag sett som är till prematurer har ingen haft knäppning i grenen, vet inte varför dock :hmm: Finns säkert någon bra anledning till det.
Vi har haft prematurkläder till båda våra pojkar och det har varit knäppning i grenen. Även de minsta har ju blöja, så det borde inte vara någon fara med knappar där. Mönster har jag dock ingen koll på, vi har bara haft köpekläder till våra.
Användarens profilbild
Av cocco
ottobree har ett nummer med prematurkläder. De var lite breda man ganska bra passform på dem. Det fanns från stl 40 tror jag. Jag sydde bara i stl 50. Jag visste inte att min M skulle komma såå tidigt som han kom bara att han skulle vara liten och kanske lite tidig.
Bild
Här en bild på tröjan
Av Svala
cocco skrev:ottobree har ett nummer med prematurkläder. De var lite breda man ganska bra passform på dem. Det fanns från stl 40 tror jag. Jag sydde bara i stl 50. Jag visste inte att min M skulle komma såå tidigt som han kom bara att han skulle vara liten och kanske lite tidig.
Bild
Här en bild på tröjan
Vad fint! Fantastiskt tyg!

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?