Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Luna
Jättesnygg sjal :tumup:
Gåsögon är snyggt och jag gillar färgerna.

Hoppas du får upp sonen i sjalen och kan visa en livebild. Tror du inte att den blir mjukare av användning och tvätt?

Det är intressant att ta tid på alla moment. Jag har själv gjort en del kostnadsberäkning och med arbetstiden inräknad kommer man snabbt upp i höga priser för handvävt.
Av Enid
Ursnyggt!!! :eld: :rock: :app: :siishah: :tumsup: :urule: :love: Jag går också en vävkurs just nu men den är på tok för kort för att hinna väva en långsjal.
Användarens profilbild
Av Fryle
Åh vilken fin sjal! :vågen: Snyggaste jag sett på länge, och vilket jobb du har lagt ner!

Ändra i rubriken och skriv att den är vävd nu så får du ännu fler som berömmer dig!
Användarens profilbild
Av Sanna81
Oj, så snygg! :urule:

Hoppas att den blir lättare att knyta med tiden, det vore ju hemskt synd om den där skönheten inte användes.
Användarens profilbild
Av binaem
wow - jag är stum av beundran! Snyggaste jag sett någonsin! :loving: :vågen:
Av Hell Cat
Mikaela 1986 skrev:Nu är sjalen nästan klar! Jag blev klar med vävningen i juni och nu återstår bara att korta av den lite och sy kanterna sneda, vilket inte är mycket arbete men jag har varit lat och inte orkat ta tag i det i sommar.

Jag är jättenöjd med sjalen! Den blev lite mörkare än vad jag tänkt mig och tittar man noga finns en del trapfel. Jag slog till inslaget hårdare mot slutet av sjalen, vilket syns mycket tydligt om man jämför, men det syns ju inte när den är i användning. Det var jättemycket jobb med sjalen, jag ångrar lite att jag inte tog tid varenda gång jag arbetade med den, det hade varit intressant att veta hur många timmar jag faktiskt lade ner på den.

Om jag jämför sjalen med en Didymos sjal som jag har så är min krångligare att knyta, tyget är halare och det är svårare att få till en bra knut.

Här kommer två bilder från tillverkningsprocessen. Jag ska försöka få den klar den kommande veckan och förhoppningsvis kan jag visa en bild på sonen i den sedan också. Men han har vägrat att vara både i sjal och sele de senaste månaderna så vi får se om det lyckas...

Bild

Bild
:love: Så fin!!
Av Mikaela 1986
Tack för alla fina kommentarer! :D Vad roligt att logga in och se att så många har kommenterat!

Det kan nog hända att sjalen blir lättare att knyta efter att jag har använt den en tid, jag har inte vågat tvätta den ännu ens.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?