Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av liten06
jag får omöjligt till det med ryggsjalandet, I blir ARG när jag försöker - EN gång har jag fått till ryggsäck och en gång omslutet på ryggen. That´s it. Oftast blir vi bara arga och svettiga båda två.
Hon är tom svår att få upp i sele på ryggen (skriker och rymmer) så det är inte direkt förvånande att hon protesterar mot sjal men jag vill så gärna kunna!
Hjäääääälp!
Senast redigerad av liten06 den ons sep 01, 2010 15:43, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av HannaGerda
Hmm jag är ju väldigt sjalovan när det kommer till ryggbärandet men jag tycker det går bättre och bättre och att Knut vänjer sig mer och mer vid att vara på ryggen så det här är ett lite obeprövat tips som kanske kan funka.

Jag brukar helt enkelt kasta upp knut på ryggen och hålla i honom i armarna och gå omkring utan sjal och titta på oss i spegeln och gosa så att han ska trivas med att hänga på ryggen. Jag vet inte om det är det men jag upplever att han blivit lugnare där bak sedan jag började med det här kanske är det något att prova för er?
Av liten06
mammagumman skrev:Malva var likadan länge. Men nu när hon är över två år trivs hon i sjal (och sele) på ryggen :D
Skönt att höra :D
Av liten06
Nu funkar det bättre, det svåra numera är att hon inte vill sitta fast, hon vill inte ha nåt tyg ovanför midjehöjd, vilket leder till att det blir ostadigt och svajigt och så försöker hon trixa sig ur och jag får nästan gå dubbelvikt för att inte tappa henne.
Ändå tycker jag att jag knyter ordentligt och är jättenoga med att dra åt överallt och efterdrar efter en liten stund. :help:

Skulle behöva en knytning där tyget går som "hängslen" över både mig och henne om nån förstår hur jag menar...
liten06 skrev:Nu ger jag upp ryggsjalandet! igen... :hide:
Ungen är ju helt från vettet, kastar sig bakåt, åt sidorna, leker stelopererad och gastar :gaah:
Det går bättre här nu! Ibland i alla fall... Ibland går det inte alls då gör hon som din busa! Galna ungar begriper dom inte att dom slår sig om dom trillar ner... :hmm: :klappar:
Kan du ha "bältet" under barnets armar och sedan krysset över barnets axlar i omslutet kryss på ryggen? Annars verkar tillvänjning funka på andra saker här iaf, så kanske busa och gosa med barnet på ryggen utan sjal som du redan tipsats om?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?