- tis aug 03, 2010 20:29
:tummenner:
keah skrev:Jobba?MuuM skrev:Joo, och jag skulle jättegärna komma, men jag måste jobba.keah skrev:Det är fredagsträff här hos mig den här veckan...MuuM skrev:keah skrev:Är också periodare, gillar både stickning och virkning. Just nu håller jag på med en vågfilt till Knytet och inser att jag varit för generös på bredden. Garnet kommer inte att räcka till att virka en kant som jag hade tänkt. Nu behöver jag hitta mer kabeltvinnat garn som funkar att göra kanten av. Någon som har tips på bra butiker för virkgarn i Stockholm? Har kollat på Ljungqvist och inte hittat något annat än helvitt och benvitt som inte matchar med färgerna i filten.Vad behöver du för färg, jag har en del.Tja, det måste matcha/helt bryta av från det jag har; ofärgat, grönt, vinrött, mörkt petrolblått. Köpte garnen som härvor och har banderoller eller sånt. Lite bökigt, måste nog ses.

/MuuM
R -07 och M -10.
Surfar ofta via padda eller telefon och kan då vara väldigt kortfattad. Jag är snäll ändå.
R -07 och M -10.
Surfar ofta via padda eller telefon och kan då vara väldigt kortfattad. Jag är snäll ändå.