Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av melon
Jag har hittat världens bästa sätt att dölja fläckar på kläder!! :app: :vågen: :vågen: :vågen:

Bild

Bild

Bild

Och superenkelt är det också. :tumup:
Användarens profilbild
Av Sedum
:loving:
Vad det därför du tryckte?! Smart och så fint! Underbara tröjor på underbara barn! :love:
Användarens profilbild
Av Itis
Alltid lika imponerande!! *begär att Melon flyttar tillbaks till Värmland och har pysselaftonar*
Användarens profilbild
Av melon
Tack för glada tillrop :heart:

Jag har faktiskt använt min stans som jag har till scrapbooking egentligen. Till den kan man köpa en herrans massa olika dies med bokstäver, djur och former. Jag har stansat ut figurerna i det pappret som ligger runt vabligt skrivarpapper (ofta är den insidan klädd med ett tunt lager klister) och sen har jag strykt på pappret på tyget, ett par sekunder räcker för att limmet ska fästa. Sen duttade jag bara med en kortklippt pensel med textilfärg på schablonen och så fick det torka. Fixeras 5 minuter med strykjärn, och sen sydde jag lite detaljer med sytråd. Busenkelt.
Användarens profilbild
Av puppan
Jättejättejäätesnyggt! :love:
Användarens profilbild
Av glis
Visst är det kul? Men vilken smart metod, då kan du ju göra massa olika saker lätt! Jag har bara hållit på med screenramar utan foto-vad-det-nu-heter, men det är ju onödigt när man bara vill göra ett tryck. Tack för tipset!
Användarens profilbild
Av Filantra
Och för mig som inte scrappar så är terminologin rena grekiskan, fattar nada vad är dies tex... så jag är ruskigt impad och önskar jag förstod din "bruksanvisning" så jag kunde göra likadana fina tryck...

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?