Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av HannaGerda
kvarnvik skrev:http://www.mg-tyger.se har en jättesnygg orange. Bra kvalité och bra pris, snabbare leverans och lägre portokostnad än S&S också :D
Den var ju mycket billigare! är det bra stuns i den? jag har råkat ut för muddväv som varit slapp och inte hållt så bra....
Användarens profilbild
Av tweed
Den är ju inte billigare, eftersom den är bara nästan hälften så bred som S&S :lol: Men de har ju mycket fler färger och jag tycker att den är lite smidigare än S&S. Jag handlar oftast mudd från S&S när jag ska beställa mycket, men bra med MG är att om man bara ska ha lite så är frakten bara 22:- När man beställer för upp till 100:-, medan S&S har fast frakt på 69:- har jag för mig.
Användarens profilbild
Av HannaGerda
kvarnvik skrev:Den är ju inte billigare, eftersom den är bara nästan hälften så bred som S&S :lol: Men de har ju mycket fler färger och jag tycker att den är lite smidigare än S&S. Jag handlar oftast mudd från S&S när jag ska beställa mycket, men bra med MG är att om man bara ska ha lite så är frakten bara 22:- När man beställer för upp till 100:-, medan S&S har fast frakt på 69:- har jag för mig.
Jag noterade det också att den bara var runt 70 bred och.... då är den ju dyrare endå :)

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?