Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Sannah
Nu är min minsta kotte bara 1 månad än så länge men mobyn håller ju inte i evigheter.

Jag står i valet och kvalet mellan en ringsjal (som jag redan har hemma men som jag absolut inte känner mig speciellt bekväm med) eller en Mei Tai som jag börjar snegla på mer och mer.
Jag har även en snart 2-åring som naturligtvis vill bli buren också och det måste jag också ta med i beräkningen....

Blir man mer bekväm med ringsjalen?
När kan man börja använda en MT och vad spelar alla olika mått för roll?
Finns det rentav någon annan sjalsort jag borde testa istället?

Så ni erfarna sjalbärare - kan ni dela med er av er visdom?
Av Aelia
MT kan man använda från början. Annars är väda sjalar ett bra val. Finns många olika. Sen finns det olika sele, Ergo, patapum och den snygagste av alla, Beco.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Jag fick aldrig till det med ringsjal när min dotter var nyfödd, tyckte inte att det började funka förrän hon var 7-8 månader :roll:

Men en MT eller en vävd långsjal kan du börja ha redan nu. En MT som är lite mindre passar ju ditt lilla barn, men vill du kunna bära båda får du kanske ha lite större mått och rulla upp midjebandet och bära den lilla som en liten groda helt innanför sittdelen istället. Men en vävd sjal är nog det absolut bästa egentligen :wink:
Av Sannah
Tack för svaren!
Det blir nog både en vävd långsjal och en MT(när jag väl hittat en jag tycker är snygg)
Användarens profilbild
Av ernamalin
Sannah skrev:Tack för svaren!
Det blir nog både en vävd långsjal och en MT(när jag väl hittat en jag tycker är snygg)
EN?! :mitvit:

Ja, lyckas du bara hitta en som är snygg så blir jag avundsjuk :lol:

Lycka till i sökandet!
Av Sannah
hehe ja jo det är sant, det lär nog bli fler än en ;)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?