Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Jenny med Emiliten
anpa skrev:Puffar här. Har också tänkt prova. Vad har ni för tyg längst in mot rumpan :-)?
Antar att det är PUL ytterst, microfiber i mitten och sen?
Sorry för trådlaping....
Naturmaterial, bomull (flanell) eller bambu. Kolla vilka trosor som helst, det är en bit bomull isytt närmast underlivet vad trosan än är sydd i.
Användarens profilbild
Av teres
Min favorit mot kroppen är bambuvelour, det är nästan syndigt mysigt :D
På trosskydd har jag oftast flannel.
Användarens profilbild
Av teres
Mindre bindor tycker jag far lätt rundor om de har pul ytterst, där funkar fleece bättre. MEN beror nog mycket på hur man är byggd och hur ens trosor ser ut och vad de är i för material. Några här har bindor utan fastsättning och det hade aldrig funkat för mig, de hade åkt i toan med en gång.
Användarens profilbild
Av Jenny med Emiliten
teres skrev:Mindre bindor tycker jag far lätt rundor om de har pul ytterst, där funkar fleece bättre. MEN beror nog mycket på hur man är byggd och hur ens trosor ser ut och vad de är i för material. Några här har bindor utan fastsättning och det hade aldrig funkat för mig, de hade åkt i toan med en gång.
Eller hur! "De ska sitta fint om man har normaltajta underkläde"r, sägs det. De hamnar inte i toan för mig för jag håller i dem men de hamnar utanför trosorna innan jag hinner komma till jobbet. Jag kanske har fel sorts trosor :hmm: . Jag tycker även att det påverkar om bindan är för mjuk, då kan den sno runt. Och det verkar som om vingarna inte får vara för små, de måste ge lite motstånd för att inte bindan ska kasa bakåt. Det är lite frustrerande att man har mens så sällan, man hinner inte utvärdera bindorna ordentligt. :mrgreen:

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?