Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av anna m
Plötsligt över en natt så var det slut på sjalandet... :shock: För två veckor sedan började jag lägga barnen i sängen och nattar dem där. De är tunga och jag har haft lite problem med att orka sjala båda till sömns på kvällarna - och till middagsvilan - så det var välkomnat att de skulle somna i sängen vid 19 månader (familjesängen alltså). Men nu sjalar jag inte längre ju. Barnen är inskolade på dagis och jag har fått jobb i en grannkommun (började idag) och inget sjalande... :hmm: NU MÅSTE JAG FÅ EN BEBIS!! Annars kan jag ju inte ha en massa sjalar och selar... :? Vad gör man?! Får jag vara kvar här nu när jag bara är en vanlig mamma med en massa konstiga tygbitar hemma?
Användarens profilbild
Av mica
Klart man får! Sjalande är ju inte bara en praktisk sak utan en själslig sak också.

Hur har du sjalat tvillingarna om man får fråga? Jag är intresserad av att höra hur andra gör.
Användarens profilbild
Av Anso
Nä men!! :shock: Går det så fort att sluta sjala? Men på dagarna då, bär du inte då? Jösses, du får nog jobba på det där med en liten till tror jag. :wink:
Av anna m
mica skrev:Klart man får! Sjalande är ju inte bara en praktisk sak utan en själslig sak också.

Hur har du sjalat tvillingarna om man får fråga? Jag är intresserad av att höra hur andra gör.
Jag har mestadels sjalat en och en. Jag har ju en make som går hemma och skrotar så han har sjalat han med. Ibland har jag en på ryggen och bär den andra i famnen, men dubbelbärandet har varit sällan - kanske fem gånger. Jag har ledproblem och fixar inte tyngden. Och bära som jag71 är jag för smal för. Barnen får inte plats bredvid varann på min kropp - inte ens med bebisar bar jag dubbelt
Av anna m
Anso skrev:Nä men!! :shock: Går det så fort att sluta sjala? Men på dagarna då, bär du inte då? Jösses, du får nog jobba på det där med en liten till tror jag. :wink:
På dagarna är jag i Degerfors av alla ställen. Är numera en ambulerande tjänsteman på manpower... och på måndag ska jag få ett pyttelitet embryo inpetat i livmodern...
Användarens profilbild
Av svas
anna m skrev:och på måndag ska jag få ett pyttelitet embryo inpetat i livmodern...
:vågen:
Användarens profilbild
Av Anso
svas skrev:
anna m skrev:och på måndag ska jag få ett pyttelitet embryo inpetat i livmodern...
:vågen: :vågen:
Av anna m
Mamasamueli skrev:
det är ju bara FÖÖÖÖÖÖÖÖR spännande juh! :app: :eld:
Ja apselut! FÖÖÖÖÖÖÖÖR spännande är precis vad det är :shock:
Av eamane
Anso skrev:
svas skrev:
Underbart!!!
Men nog kan du väl sjala lite på helgerna åtminstone? Ta en promenad med nån av töserna på ryggen och en i vagnen bara för att njuta lite? Men sen hoppas vi på bebis till dej!
Användarens profilbild
Av schmut
anna m skrev: och på måndag ska jag få ett pyttelitet embryo inpetat i livmodern...
ohohoho, grattis! jag blir så glad för din skull! :vågen:
om ett år kanske du granatar en lite kotte!
Användarens profilbild
Av P
Anso skrev:
svas skrev:
Men så underbart :heart:
Användarens profilbild
Av Key
anna m skrev:Vad gör man?! Får jag vara kvar här nu när jag bara är en vanlig mamma med en massa konstiga tygbitar hemma?
Ja, jag hoppas det, annars måste jag sluta läsa o skriva här :lol: Nä, jag har inte slutat helt, men det är ytterst sällan jag bär.

Men kan du inte helgsjala??? ;)

Och så spännande med embryo! Massor med lycka till!!!
Av Aelia
Lin skrev:
Anso skrev:
svas skrev:
:eld: :vågen: :D

Håller med övriga om att man självklart har en plats att fylla här även när man inte bär längre! Och i övrigt så är myspromenader på helgerna att rekommendera. :loving:
:eld: :iagree:
Av anna m
Tack för alla :vågen: och :eld:
Användarens profilbild
Av Bina
Klart du skall vara kvar :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?