Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Trulsamin
Jag har suttit här nu i en timmes tid och försökt hitta en webbutik som jag varit inne på förrut. Jag är helt säker på att jag hittat dit härifrån sjalbarn. Butiken har massa småtillbehör när man syr, väskspännen, remmar, gummiband, hakar, sånna där som man drar i för att spänna resårband osv, de har jättemycket sånt. Någon som kan hjälpa mig här kanske?

En annan fråga, när ni syr tossor till barnen, hur gör ni med sömmarna på insidan? Känns som att det skulle vara jätteobekvämt med sömmar på insidan men hur undviker man det?
fråga 1: bäranära hade ju massa sånt, men den har lagt ner. annars kan jag tänka mej bibbis sybutik, googla så hittar du säkert dit.

fråga 2:antingen lägger jag sömmarna på utsidan eller så syr jag med yttertyg och foder som jag vändsyr ihop vilket gör att sömmarna inte syn och heller inte känns
Användarens profilbild
Av Bowzee
Fråga ett har jag ingen aning om, men på fråga två svarar jag som ovan. Jag fodrar dem.
Dock orkar jag inte hålla på och vändsy och sånt, så jag syr "två" tossor och sen syr jag ihop dem i mudden.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?