Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av stayinshape
Hej alla bärare!

Skulle behöva lite hjälp med uppdatering av olika bärdon.

När dottern föddes för drygt tre år sedan, så bar jag i trikåsjal hela första veckan. Trikåsjalen var med en dryg månad vid längre promenader, men sedan bytte jag till babybjörn och fastnade för bärsele istället för sjal.

Efter att stött på ullegulle inne på familjeliv (än en gång stort tack till dig : ) + att jag börjat få ont i rygg och axlar så bytte jag genast till en Beco. Becon har fungerade perfekt de två år dottern ville bäras och används fortfarande på vissa långresor.

Dock har jag ett svagt minne av att de finns få bärseler för nyfödda?

Så vilken bärsele tycker ni är bäst för nyfödda?

Såg en bild på MeiTai (osäker på stavningen), där de bar en nyfödd. Kan detta vara ett alternativ? Den liknar ju Becon och jag får en anledning till att investera i ett femte bärdon : )

Finns det annars inlägg till Becon?

Eller har det kanske kommit helt nya bärselar som ni hellre rekommenderar?

Tacksam för alla svar : )

Mvh En Pappa Som Gillar Att Bära
Användarens profilbild
Av diddeldi
om du trivs med din beco (jag antar att du har en beco 4th?) så tycker jag att du ska prova beco butterfly 2, den passar jättebra till nyfödda (och även till större barn).
Användarens profilbild
Av Marina
manduca tycker jag är en prisvärd sele och den har nyföddinlägg, men om du tyckte det var mysigt med trikåsjalen sådär i början sist kunde kanske en meitai med breda axelband vara ett bra alternativ? hyfsat enkelt men ändå med lite innesluten känsla och mjuk och skön utan remmar och spännen som kan skava på bebisen... Nu får ju inte diddelidi göra reklam för sin egen sida :wink: men jag rekommenderar gärna den översikt över selar som finns på www.edenbaby.se, jag tycker den är jättebra och man får en bra kunskap om framförallt storleken på de olika selarna som finns.,
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?