Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har en ny (okej då, begagnad) sjal som är väldigt vacker, men än har jag inte fått till det med knytningen. Den har raka ändar, och det har jag aldrig provat förut. Är det så som jag misstänker, att man inte kan knyta med bara ett hörn, utan måste få den att räcka så att man kan knyta med hela ändarna i knuten om det ska bli spänt på alla sidor?

I så fall måste jag nog lära mig någon ny ryggknut, något som det går åt mindre sjallängd till än omsluten ryggsäck (HSBC) eller omslutet kryss. Kanske räcker en 3,2:a bara till en enkel ryggsäck? Men den verkar lite osäker... Fast något måste jag ju ha den till! Höftkryss kanske :hmm:
Senast redigerad av Sanna81 den mån jul 26, 2010 12:50, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Sanna81
Det är en Lana solara regnbåge. Ringsjal har jag redan en som jag inte gillar, så det tror jag inte. Däremot ska jag försöka mig på en ryggsäck idag.
Ryggsäck går visst, men osäkert känns det. Det gäller att verkligen få in sjalen under rumpan och få benen att bli böjda antar jag.

Och dubbelt kryss på magen går också, men det blir lite högt om den ska räcka till...

Bild

Bild
mari_tres skrev:Ibland undrar jag hur många Solara som cirkulerar här på SB, man ser bara en åt gången :fnissa:
Jag har också haft en, i samma längd.
Haha, det kanske är samma! Alla köper den för de fina färgerna, men säljer när de inser att det inte går att knyta så mycket vettigt med den...

Fast tidigare i kväll lyckades jag faktiskt med en bra mycket bättre ryggsäck än den ovan, nästan lika fin som din 8)
JennyB73 skrev::love:
Jag vill också ha en regnbåge (fast inte kortare än 4,2) :purskis:
Nä, det är väl en sån jag borde ha köpt också. Men jag tyckte liksom att det blir oceaner av sjallängd över när jag knyter rygg med min 4,6:a, så jag trodde att den här skulle räcka. Fast då tänkte jag inte på det där med ändarna då, att den här har raka och hoppen långa snedskurna.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?