Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tinaw
mimpen skrev:Tack för länkar! Vad har ni brukat använda för material? Jag har pul och fuskmocka hemma. Men man ska ha någon kärna också eller? Tips?
Microfiber tycker jag är bäst. Ett eller max två lager räcker, annars blir de så bulkiga.
Användarens profilbild
Av mimpen
tinaw skrev:
mimpen skrev:Tack för länkar! Vad har ni brukat använda för material? Jag har pul och fuskmocka hemma. Men man ska ha någon kärna också eller? Tips?
Microfiber tycker jag är bäst. Ett eller max två lager räcker, annars blir de så bulkiga.
Mikrofiber. :notes: Tips på var man hittar sånt? Kan man slakta en mikrofiberdammtrasa eller?! :hmm:
Användarens profilbild
Av Shuna76
Rustas microfiberdukar är toppen båda till blöjinlägg & som kärna i bindor.
Jag ritade för övrigt av en engångsbinda & gjorde lite småjusteringar som länge vingar så de gick omlott.

Det är kul med tygblöjor & bindor! Tänk så praktiskt att man kan få användning för allt spill som blir över när man syr blöjor :D
Användarens profilbild
Av mimpen
Shuna76 skrev:Rustas microfiberdukar är toppen båda till blöjinlägg & som kärna i bindor.
Jag ritade för övrigt av en engångsbinda & gjorde lite småjusteringar som länge vingar så de gick omlott.

Det är kul med tygblöjor & bindor! Tänk så praktiskt att man kan få användning för allt spill som blir över när man syr blöjor :D
Ja. Det var med anledning av spillbitarna jag tänkte att det skulle vara kul att sy några bindor också. Tänkte göra det för några år sen, men lyckades aldrig fatta hur jag fick tag på material. Men nu så!

Vi har en massa mikrofiberdukar hemma, så jag kan nog ta en och prova. Nästa session vid maskinen. Nu är den avslagen för kvällen. Jag blev för trött.
Av anpa
Toppen, tack! Nu hoppas jag förstås inte på mens på ett par år (tog 1,5 år innan den kom tillbaka med sonen).. Har ni andvänt tygbindor efter förlossningen? I så fall måste jag nog sy mig ett gäng :-)!

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?