Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Pysselbytet med tygkassar gav mig inspiration och sug efter att sy fler kassar och plötsligt så såg jag vad ödet för pappans/sambons utslitna jeans var.... :app:

Snabbt och lätt att sy, och iaf jag gillar den "slitna jeans" känslan som finns hos dem... 8)
Blir lite sugen på att skicka någon av dem i pysselbytet, för jag gillar kassarna själv, men dels vet jag inte om de är i stil för att passa min mottagare, och dessutom känns det lite som fusk att bara sy om ett par jeans istället för att sy en kasse från scratch... :roll:

Bild
Användarens profilbild
Av Helene
Smart!! Jag har ju en bunt av pappas gamla jeans som ligger och bara väntar på att bli kassar!! Perfekt! Det får bli nästa projekt!
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jag har en hög med jeans som bara ligger med. Urväxta eller trasiga. Kanske ska sy såna tygkassar av dem. Såg en tjej på stan i veckan som hade en handväska av ett par jeans. Blev lite sugen på att haffa henne och fråga ut henne om den men hon såg ut att ha bråttom så jag gjorde inte det.
Användarens profilbild
Av Fryle
Superfina! Passar absolut i bytet, men jag förstår om du inte vill släppa dem ifrån dig.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Fryle skrev:Superfina! Passar absolut i bytet, men jag förstår om du inte vill släppa dem ifrån dig.
Nja, det var just pga att jag själv känner att de faktiskt blev riktigt schysta som jag funderar på att skicka dem i bytet :lol:

...men samtidigt så vet jag att inte alla gillar den slitna stilen... svårt sånt där! :hmm:
Användarens profilbild
Av little_me
Den som hänger på stolen är fantastisk!! :love: precis så där härligt sliten!! Tycker definitivt du kan ha med ena av dem i bytet.. Men som sagt beror ju på mottagaren!

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?