Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Dorotea skrev:[ Jag har upptäckt att det är bra för mig att låta idéer vila ett tag. Jag valde ut några bilder för länge sen, men skickade aldrig iväg dem för framkallning. Nu när jag gick igenom den gamla mappen gjorde jag ytterligare en sortering och valde ut ungefär hälften.Så sant, så sant.
När händelser är nära inpå känner jag att jag vill ha med så mycket, men ju mer avlägset det är desto lättare är det att välja ut de riktigt bra bilderna och det behöver inte bli femton sidor scräp![]()
Dorotea skrev:Vad roligt det är att tänka på scrapping igen!Nu har jag skickat iväg fler bilder för framkallning... jag vill scrappa mina nyfödingar
En bra sak med att jag har bestämt mig för att inte ha fler barn
är att jag kan scrappa ett blad åt varje bebis och ha dem mittemot varann!
Första amningsbilden, bebis 1 resp bebis 2 i hemmasydda sparkbyxan, första tanden etc.
Och så har jag kommit på värsta braiga tricket när det är lite grälla och omatchande färger på fotona - SVARTVITT!
Kolla dessa sötnosar2 dagar resp. 2 veckor gamla
De är så olika!
![]()
Dorotea skrev:Vad roligt det är att tänka på scrapping igen!Nu har jag skickat iväg fler bilder för framkallning... jag vill scrappa mina nyfödingar
Första amningsbilden, bebis 1 resp bebis 2 i hemmasydda sparkbyxan, första tanden etc.
Och så har jag kommit på värsta braiga tricket när det är lite grälla och omatchande färger på fotona - SVARTVITT!
De är så olika!
![]()
dora skrev:för alla digiscrappare så finns det freebies att hämta hos mig nujag tänkte göra ett försök med *t for me designs* och göra lite templates, wordarts och annat smått och gott
först ut är en template som finns att ladda ner hos mig. http://coffeeandtforme.blogspot.com/
![]()
kram kram
UWO skrev:Så söta de ärDorotea skrev:Vad roligt det är att tänka på scrapping igen!Nu har jag skickat iväg fler bilder för framkallning... jag vill scrappa mina nyfödingar
De är så olika!
![]()
Vilken härlig idé!
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?