Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Pusselbiten
Har en del frågor.. :roll:

1. Behöver en vävd långsjal- men HUR vet jag hur lång min sjal ska vara? så den går runt mig osv?
Har en Babybundler nu som är lååång men den är ju trikå så den går ju o dra på ..

2. Var hittar jag de billigaste.. Vill ha i lite roligare färger... tråkigt med enfärgade..
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
Nästan enklast att prova sig fram med längden, beror ju på hur stor man är och hur man vill knyta. Jag har tex en sjal som är 4.2 och den knyer jag omslutetX med men har knuten i ryggen/sidan. Många vill knunna knyta fram och då måste man ha en längre.. jag är en lång 38:a..
Annars kan du knyta på dig trikån och mäta det tyg som är över.

Amazonas carry sling har jättefina relativt billiga vävda sjalar, kolla tex här http://babyboden.nu/Mias/Websidor/amazo ... _sling.htm
Annars är ju begagnat ett superbra alternativ!
Användarens profilbild
Av Beckah82
Pusselbiten du har ju sett rätt mycket foton av mig :-) jag har en 4,6:a och då kan jag precis knyta allt utan hårsmån.

Jag skulle rekomendera en vävd långsjal på typ 5 meter. Då kan både du och din karl bära både Noah och Thias (köp 2 så kan ni dessutom bära dem samtidigt).
Av Pusselbiten
Beckah82 skrev:Pusselbiten du har ju sett rätt mycket foton av mig :-) jag har en 4,6:a och då kan jag precis knyta allt utan hårsmån.

Jag skulle rekomendera en vävd långsjal på typ 5 meter. Då kan både du och din karl bära både Noah och Thias (köp 2 så kan ni dessutom bära dem samtidigt).

Men jag är ju kraftigare än dig.. O likaså min man... FINNS de längre än 5 meter?
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
5,2 eller 5,4 beroende på märke är de längsta, vet att hoppediz har 5,4. sen brukar de ofta vara längre än de ska, min easycare 4,2 är snarare 4,5...
Av Pusselbiten
MammaTillFelicia skrev:5,2 eller 5,4 beroende på märke är de längsta, vet att hoppediz har 5,4. sen brukar de ofta vara längre än de ska, min easycare 4,2 är snarare 4,5...
Okej- Men tror ni en sådan på 5.4 meter passar mig då?
Så rädd att sen få hem den o att den ska vara för kort..
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
det är nog ingen risk att den är för kort! många vill knyta fram när de bär på magen, så sjalen är runt midjan ett helt varv. men det måste man inte ha, man kan även knyta den bak/i sidan och då behövs ju inte en lika lång sjal! jag har en 4,2:a som räcker. och jag är en lång 38:a.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?