Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av puppan
Jag köpte en prylhylla på en loppis för en tjuga, slipade bort den hiskeliga gröna färgen som den var målad i.
Målade om den i en bruten, vit färg från en provburk från förra sommaren.

På inreda.com kan man beställa tapetprover, jag klippte i små bitar och limmade fast.

Voila! Ganska nöjd är jag, slarvade lite när jag klippte bitarna. Det hade varit bättre att mäta och skära tror jag.
Denna får äldsta dottern och så har jag en till hylla som jag köpte för en tia.
Den tänkte jag vara lite mer noggrann med och kankse jag ger bort den i 5årspresent?

Bild
Användarens profilbild
Av Sanfora
Helt FANTASTISKT fin! :love:
Användarens profilbild
Av ZaZi
Åh vad fin! :vågen: Nu vet jag vad jag ska göra med min furufula prylhylla. :tumup: Tapetrester har jag så det räcker och blir över. Och min hylla ska bli grön. :loving: Ljust grön.
Av Smultronbarn
Åh vad fin den är! :love:

Jag önskade mig en sån prylhylla under hela min uppväxt men fick ingen. Så nu ska jag ta revansch och ge lilleman en istället tror jag. Blev så inspirerad av din bild, tack! :tumup:

Och vilka bra loppisar du hittat förresten. :D
Användarens profilbild
Av nakum
Åh så fin!! :love: Just en sån prylhylla letar jag efter. Fast åt mig själv, jag har rätt gott om prylar. :lol:
Användarens profilbild
Av LumLumLum
:app: Snyggt! Jag har en färdigmålad stående som väntar på bakgrundspapper. Och en grundmålad som väntar på att par lager färg. Dags att ta itu med dom så dom är klara tills vi flyttar i september.
Användarens profilbild
Av puppan
svas skrev:Jättefint :loving: . Hur svårt var det att måla? Jag antar att det kan bli en del rinningar med alla små hörn.
Det var faktiskt inte svårt alls.
Jag kollade extra noga efter rinningar och så är det nog bra om man har en pensel som går in i de minstaste facken. :wink:
Den var laserad/målad innan och det tråkigaste var att slipa den.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?