- ons sep 05, 2007 14:54
vad galet alltså, här går man i nio månader och längtar järnet efter att bära en nyfödd liten en i trikåsjal, och sedan nrä bebisen anlänt, då bär man den uteslutande i ergon
Jag fattar inte hur andra gör, när de är på resade fot, om så bara till affären, om bebisen vill amma? Det är ju stört omöjligt att hasa ner krysset med en trikåsjal
vävd sjal går väl lättare, men ändå blir det att jag tar ergon om vi ska ut, och ut går vi ju mest hela tiden för att Lowe ska slippa klättra på väggarna...
Det är ju så himla tråkigt att fjanta runt i en trist svart ergo hela dagarna, jag längtar efter färg!! Är en beco lösnigen? Blir mitt liv fyllt av glädje och dans om jag skaffar en beco?
Vilket osvarbart inlägg det här blev, men det är ju skönt att prata av sej ibland...fast i ergoträsket är jag alltså.

Det är ju så himla tråkigt att fjanta runt i en trist svart ergo hela dagarna, jag längtar efter färg!! Är en beco lösnigen? Blir mitt liv fyllt av glädje och dans om jag skaffar en beco?

Vilket osvarbart inlägg det här blev, men det är ju skönt att prata av sej ibland...fast i ergoträsket är jag alltså.