Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

melon skrev:Jag håller på med 2 projekt och har två på kö. De två jag har igång innebär båda att sticka snoddar, men nu har jag fått ont i en led av allt snoddstickandet. Imorgon kväll jobbar jag ett nattpass som oftast innebär ca 8 timmars vak: mycket stickande. Om jag inte stickar så somnar jag, alltså måste jag hitta ett projekt som jag kan ta med. Dagens dilemma är alltså om jag ska påbörja ett femte projekt för att inte somna på jobbet eller riskera mina fingrar på snoddstickandet? :roll: :lol:
Jag röstar för ett femte projekt :tumup:
Användarens profilbild
Av melon
Ketronya skrev:
melon skrev:Jag håller på med 2 projekt och har två på kö. De två jag har igång innebär båda att sticka snoddar, men nu har jag fått ont i en led av allt snoddstickandet. Imorgon kväll jobbar jag ett nattpass som oftast innebär ca 8 timmars vak: mycket stickande. Om jag inte stickar så somnar jag, alltså måste jag hitta ett projekt som jag kan ta med. Dagens dilemma är alltså om jag ska påbörja ett femte projekt för att inte somna på jobbet eller riskera mina fingrar på snoddstickandet? :roll: :lol:
Jag röstar för ett femte projekt :tumup:
:lol: Nu färgar jag garn till ett av köprojekten, lite duktig måste jag allt vara.

Men det kanske inte blir varken färgning eller jobb imorgon, min farfar är på väg till sjukhuset i ambulans :cry: Är det lite illa måste jag passa hund, dräktig katt och hus i natt men är det riktigt illa måste jag trösta en farmor. Alla andra i släkten är bortresta just nu. Faan. :cry:
melon - Tråkigt med din farfar. Hoppas det går bra :heart:

Fyra första varven på Annis är stickade. Helt felfritt :lol: Inte kommer det bli några heller för jag har markörer mellan varje mönsterrapport. Det blir många markörer, men jag är ändå glad att jag satte dit dem för nu kan jag ju inte sticka fel utan att märka det på en gång :tumup:
Användarens profilbild
Av melon
Knyttet & K skrev:melon - Tråkigt med din farfar. Hoppas det går bra :heart:

Fyra första varven på Annis är stickade. Helt felfritt :lol: Inte kommer det bli några heller för jag har markörer mellan varje mönsterrapport. Det blir många markörer, men jag är ändå glad att jag satte dit dem för nu kan jag ju inte sticka fel utan att märka det på en gång :tumup:
Tack :heart: De ringde precis och det är förhoppningsvis bara någon allergisk reaktion. :hmm:

Att sätta ut markörer mellan varje rapport var ett mycket smart initiativ, då går det ju nästan inte att göra fel!
melon skrev:
Knyttet & K skrev:melon - Tråkigt med din farfar. Hoppas det går bra :heart:

Tack :heart: De ringde precis och det är förhoppningsvis bara någon allergisk reaktion. :hmm:

Att sätta ut markörer mellan varje rapport var ett mycket smart initiativ, då går det ju nästan inte att göra fel!
Vad skönt!

Ja, det var rätt smart. Först gjorde jag det bara för att inte kunna lägga upp fel antal maskor igen, men när jag började sticka kändes det ännu smartare. Det kändes som att det gick snabbare att lägga upp maskorna också när jag bara behövde räkna till 12 sjuttioelvatusen gånger istället för att räkna till 363 :lol:
Användarens profilbild
Av Fryle
ellla skrev: Jag sitter och mönsterstickar blöjbyxor, såg en himlans fin mössa och fick lite inspiration:)
...och jag ska strax avsluta en mössa inspirerad av solängels blöjbyxor...
Användarens profilbild
Av emindy
jag har shoppat garn!!! :app: :D
Jag står på Åsele marknad (gigantisk marknad mitt i norrland) och säljer ost och har lyckats shoppa upp halva fredagens provision på garn och inser att jag "måste" gå en runda till imorgon eller på måndag också.
Det blev garn till ett bebisprojekt och ett nystan Kauni till mig själv :-)
Frågan är vad jag skall göra med det där mitt enda nystan... Jag har nästan funderat på att köpa fler så att det räcker till en kofta eller så med risk för att den inte passar när jag krymper eller så får det bli en enkel sjal... och då kanske jag kan köpa nåt annat till mig själv istället... decisions decisions
Vad tråkigt med farfar, melon! Hoppas det går bra! :heart:

Emindy: Jag såg dig igår! :D Men jag hade bråttom och du hade så många kunder, så jag sprang bara förbi. Tittade också på Kaunigarnet, men det blev inget för jag tyckte hon var så dyr på det. Men jag fyndade en garnkorg och en trådrullehållare att hänga på väggen!
ellla skrev:
Fryle skrev:
ellla skrev: Jag sitter och mönsterstickar blöjbyxor, såg en himlans fin mössa och fick lite inspiration:)
:D
BILD!!! :kamera: :this: :wink: :lol:
Användarens profilbild
Av Fryle
solängel skrev:
ellla skrev:
Fryle skrev:
:D
BILD!!! :kamera: :this: :wink: :lol:
Ja, bild kommer på min så snart den torkat efter maskintovningen. Ser fram emot elllas bild! :mrgreen:
  • 1
  • 157
  • 158
  • 159
  • 160
  • 161
  • 289

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?