Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Ja, kan ni tipsa mig om det? Jag vill ha ett draperi till hallen, inte ett tygdraperi utan ett tråddraperi av något slag och har än så länge inte hittat något jag gillar. Jag funderar på olika alternativ för att tillverka ett själv.
Om man ska trä upp saker på någon slags tråd, vad skulle man kunna använda då? Jag gissar att barnen kommer att leka en del med det. Det kommer ju att gå ganska många meter, så inte alltför dyrt får det vara heller.
Persiennsnöre är ju billigt. Det funkar nog bra om man ska trä upp saker på hela linan. Ett av mina alternativ innebär dock att linan kommer synas, då måste det vara lite snyggare.
Undrar hur såna där vaxade bomullsnören är? Vi har fina färgglada på jobbet kom jag just nu. Inte jättebilliga dock.
Jag tänker direkt balsnören =)
De som finns i naturfärgade är ju lite snyggare än de blå. De naturfärgade är tydligen en växtfiber som heter sisal. Var ju tvungen att googla.
Kan gissa att man kan köpa de på lantmännen eller motsvarande.
Vad tänker du trä upp på dem?
Smyckeswire (och klämpärlor) kanske kan vara något, garanterat hållbart och finns i många färger och i varierande kvaliteter från billiga till snordyrt.

Annars tror jag lintråd eller hampa är mer hållbart än bomull.

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?