Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vilken höstsjal?

Didymos röda löv
43
68%
BBslen Fruitcocktail
15
24%
Annan:
5
8%
Användarens profilbild
Av tlillan
hihi.... :D BBslen Fruit cocktail , för det är den du blev kär i först.... :love:

Jag tycker den e jätte fin, passar dig..... :tumsup:
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
jag måste nog rösta på "annan" den med löven är ju fin.. men njaa själv skulle jag inte vilja ha den som sjal (kanske som snygga gardiner eller duk? :P )
bb-slen är ju fin, fast då tycker jag papayan är snyggare!
eller varför inte en stork Anna?
oj vad jag var till bra hjälp :roll:
Av eamane
OJ det här blev ju inte lättare direkt :) Har spanat lite på ELD med och även PAPAYA och ANNA men inte fastnat på samma sätt för nån... Undrar jag om jag ska gå på första kärleken ändå och spara den andra till nästa höst kanske? (Eller tills jag blir miljnär och kan köpa ALLA jag vill ha)
Användarens profilbild
Av solanna
Jag röstade också på Röda löv, men skulle också kunna rekommendera Easy Eld som jag tycker är en underbart höstig sjal.
Av anna m
Didyn var ju jättesnygg! Vilken höstsjal!!
Av mrsjling
BB var ju mycket finare! Iof är båda super fina men BBslen extra snygg. Lycka till med valet! :D
Användarens profilbild
Av Clärchen
Veronica skrev:Jag röstar för en :eld: ELD :eld:
:iagree:

Fast den där lövsjalen var också snygg!
Användarens profilbild
Av Key
johanna skrev:Ja den var fin, lövsjalen! Och vilken wackoknytning, ska GENAST (nåja) hem och prova.
:iagree: Knytningen såg jättespännande ut! Och jag röstar just nu (lite höst-inspirerad) på de röda löven. Men den andra var ju också jättefin! Fast jag är ju en Didy-människa... äsch, vad jag kan vela :? ;)
Av Pétronille
Didyn var fin! Men jag röstar på BB:slen, för jag älskar min BB, det är den allra skönaste och bekvämaste sjalen jag har...
Användarens profilbild
Av Tivedstrollet
Wellen granat är väl den finaste röda sjalen? Fast Indio är också fin.
Användarens profilbild
Av Elsa
Röda löv fick min röst. Underbara, höstiga färger. :D
Av eamane
Hm, det här var ju inte alls lätt! Dessutom hittade jag ett alternativ till idag och har dessutom bett om fler förslag i en köpes-tråd :lol: Besvärligt blir det för mej minst sagt! Men kul är det!
Användarens profilbild
Av HeidiY
Jag röstade oxå på löven! Den var jättefiin! :love:
Användarens profilbild
Av sanna73
Gillar egentligen inte motivsjalar så mycket, men röda löven är superfin, så den fick min röst :loving:
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
Eftersom jag själv har en med blå blad så måste jag ju naturligtvis rösta på "syrran" :lol:

Elden Ring offers a vast and versatile range of bu[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?