Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Bild
Nu har jag äntligen tagit kort på stickgfafittin i grannbyn. Detta är bara en liten del. Det började med att någon hade stickat in stolpen till sin brevlåda och sen en lyktstolpe utanför tomten och nu har stickgrafittin spritt sig långt utanför. Ofta när jag åker förbi har någon ny stolpe fått en liten värmande strumpa och det senaste är detta som jag fotat. Annars är min favorit en stopskylt som fått matchande röd/vitrandig strumpa :D
Det är så fint! Funderar på att göra någon lite grafitiverk själv.....om jag vågar.... ....eller så klär jag in någon som jag äger själv...
Av tumbler
linafelicia skrev:Bild
Nu har jag äntligen tagit kort på stickgfafittin i grannbyn. Detta är bara en liten del. Det började med att någon hade stickat in stolpen till sin brevlåda och sen en lyktstolpe utanför tomten och nu har stickgrafittin spritt sig långt utanför. Ofta när jag åker förbi har någon ny stolpe fått en liten värmande strumpa och det senaste är detta som jag fotat. Annars är min favorit en stopskylt som fått matchande röd/vitrandig strumpa :D
:vågen: Men vad lång tid det måste ta att sätta det på.
Sagas mamma skrev:
linafelicia skrev:Bild
:vågen: Men vad lång tid det måste ta att sätta det på.
Det är dessutom sjukt många på denna platsen. Jag ska räkna dom nästa gång jag kör förbi men det är nog 15-20 stolpar som är klädda :D
Amiechan skrev:Hur är de fastsatta egentligen? :D
Om det behöver göras snabbt så är ju s k strips (buntband) bäst!

jag har sett det i a f.

Se sid 1 i denna tråd, jag har länkat in från ClasOhlsons där.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?